Lijstjes

Zomer 2017 ~ Een terugblik

Deze zomer heb ik natuurlijk niet alleen maar stilgezeten. Nou ja, misschien soms ook wel. In ieder geval, er is genoeg gebeurd. Aan de hand van blogposts neem ik je mee in mijn zomer.

Ik werd tante

Hier is geen apart artikel van online gekomen, maar het is toch zeker wel een belangrijk punt. Op 23 juli werd de kleine Vera geboren. Inmiddels is ze duidelijk iets minder klein, ze is namelijk al 5 cm groter dan toen. De kleine dame wordt ook steeds sterker: ze knijpt graag mijn vinger fijn.

Piercings

Dit vond ik toch best wel een ding, want ik wilde al een eeuwigheid een piercing. Deze zomer is dat ook daadwerkelijk gebeurd. Ondanks dat de boel nog lang niet genezen is, ben ik al druk aan het bedenken wat ik nou precies nog meer in mijn oren wil hebben. De volgende mag hoogstwaarschijnlijk in mijn andere oor, alleen ik twijfel nog tussen een tragus, daith of rook. Dat klinkt vast als abracadabra voor wie geen ervaring heeft met piercings, maar je zult vast wel het een en ander zien in een toekomstig artikel.

Spullen verkopen

In mijn opruimwoede en pogingen tot minimalisme (en misschien ook een poging om geld te verdienen voor het dure studeren), verkocht ik een flinke stapel kleding en wat andere spullen. Hopelijk geniet iemand anders nu van de radio, schaatsen, tassen en kledingstukken. Ik ben in ieder geval blij dat ik een kraampje bij Jouw Marktkraam heb gehuurd. Nog steeds niet gesponsord trouwens, pindakaas ;)

Oneindig veel boeken

Ik ben inmiddels op het punt dat ik afkickverschijnselen krijg zonder boek in de buurt. Het is een fijn gevoel om even weg te dromen bij een goed verhaal. Ik kan me niet alle boeken herinneren van de hele zomer, maar ik denk dat ik er tot nu toe tien heb gehad, waarvan The Lord of The Rings de dikste was. Ik heb er nog twee liggen, dus als ik effe flink doorlees kan ik er nog twee aan de ‘gelezen’ stapel toevoegen.

In mijn eentje op pad

Alleen shoppen en in m’n uppie een lange fietstocht ondernemen: check. Zo zijn er nog wel meer dingen die ik bij wijze van test alleen heb gedaan. Dat beviel overwegend goed, zoals je in het artikel kunt lezen. Toch was niet alles helemaal top, maar daar zijn experimenten nu eenmaal voor.

Natuurlijk was dit lang niet alles, maar het somt mijn zomer wel mooi op. Wat heb jij allemaal gedaan deze zomer?

x Iris

 

Geef een reactie

