Blog, Persoonlijk

Waar ik niet over blog

Met bloggen gooi je, bewust en onbewust, je persoonlijke leven toch wel een beetje op straat. De kans dat mensen iets van je weten omdat ze het hebben gelezen, is nu eenmaal een stuk groter. Maar, dat betekent niet dat je álles van me weet. Er zijn namelijk genoeg dingen die ik niet op mijn blog vermeld.

‘Zakelijke’ dingen

Nu ben ik geen fancy business manager director assistent of iets dergelijks, maar er zijn natuurlijk wel van die regelzaakjes die ik moet doen. Ik was de afgelopen tijd bijvoorbeeld bezig met het regelen van mijn stage voor volgend jaar en de stage van nu. Bankzaken en dat soort dingen bespreek ik natuurlijk ook niet, maar dat is best logisch.

Mijn blog

Dat klinkt vast lekker paradoxaal, want je leest dit nu op mijn blog en tegelijkertijd is het iets waar ik niet veel over praat. Als ik tijd heb, ben ik geregeld aan het knutselen aan de layout of iets dergelijks. Daar zie je vervolgens niets van, maar ondertussen heb ik al drie stressaanvallen gehad omdat de boel vastliep of omdat mijn site ineens onbereikbaar werd. Tel daarbij op dat dat de support van WordPress bestaat uit uitsluitend een forum (tenzij je een grote blogger bent natuurlijk) en dan gaan mijn nekharen nog verder overeind staan. Dus, mocht je een keer niet meer hier kunnen komen: sorry, ik ben een kluns.

Familie, vrienden en relaties

Als je wat terug gaat lezen, zul je weinig sporen vinden van mijn sociale leven want dat heb ik niet. Ik noem nu eenmaal liever geen namen en specifieke gebeurtenissen, tenzij ik duidelijk weet dat die persoon daar geen problemen mee heeft. Het kan daarom een beetje gekkig/bot overkomen wanneer ik zeg dat ik naar de verjaardag van X ben geweest en dan heel snel overga op een ander onderwerp, terwijl ik het wel oprecht leuk vond. Ik deel het alleen niet heel uitgebreid.

Mocht je je afvragen hoe het zit met relaties: ja, ik heb een vriend, alweer een aantal jaar. En daar deel ik óók niet zo veel over. Erg hè? :)

De inhoud van mijn hersenpan

Ik wist even niet hoe ik dit anders zou moeten noemen, maar je snapt vast wel wat ik bedoel. Mijn gevoelens zijn van mezelf. Ik deel sowieso niet veel van wat ik denk, ook niet als ik direct met iemand praat. Misschien ben ik daarom wat lastig te peilen. Maar, zolang er nog artikelen online komen, leef ik in ieder geval nog.

x Iris


Bron afbeelding

Geef een reactie

