Wish list ~ Zomer 2017

Wat misschien nog wel leuker is dan het winkelen zelf, is het bedenken wat je graag zou willen. Een beetje rondneuzen op enkele sites, inspiratie opdoen bij mensen om je heen of gewoon nog eens kritisch door je eigen kledingkast loeren. Heerlijk. Voor aankomende zomer zijn er nog wel een aantal dingen die ik wel zou willen hebben. Geen idee of ik ze ook echt ga kopen, maar hé, dat hoeft ook niet.

1. Joggingbroek meets nette broek

In de zomer vind ik spijkerbroeken doorgaans te warm of te strak. Een luchtige broek is daarvoor een prima oplossing, maar die zien er snel nogal slonzig uit of alsof je naar het strand gaat en iets nodig hebt voor over je zwemkleding. Bovendien bedacht ik me dat ik eigenlijk niet echt nette kleding heb. Nu hoef ik geen driedelig pak, maar bij de H&M bijvoorbeeld vond ik deze zwarte broek. In eerste instantie ziet het er een beetje uit als een joggingbroek, maar ik zie wel een combinatie voor me met een bloesje waardoor het er juist net uitziet. Netjes als een pantalon, met het comfort van een simpele elastiekband.

2. Blouse met korte mouwen

Ik kon even niet vinden wat ik bedoel, maar dit blouseje van Bershka komt dicht in de buurt. Een simpel exemplaar met korte mouwen, dat toch niet helemaal saai en effen is. Het enige wat ik aan deze zou willen veranderen is de lengte (liever normale lengte in plaats van cropped) en de kleur. Wit op een zwarte broek ziet er al snel uit alsof je een ober bent, daarnaast is de kans ongeveer 100% dat ik op wit vlekken maak die er vervolgens niet meer uit gaan. Misschien nog een leuk patroon erop, maar de borduursels mogen zeker blijven.

3. Bruine hoge sandalen

Kan ik hierop lopen? Nope. Jammer dan, ik vind ze namelijk wel leuk. Maar, in dit geval ga ik uit van de ideale wereld waarin schoenen geen probleem zijn. Met deze outfit zouden ze perfect zijn, zo met de blouse in de broek en deze eronder. Voor de rest van de zomer zijn deze bruine sandalen ook perfect natuurlijk.

4. Bruine schoudertas

Om het plaatje compleet te maken, is er nog een tas nodig. Ik zoek eigenlijk een kleine tas waar ongeveer vijf objecten in passen, want mijn huidige schoudertas is daar eigenlijk een tikje te groot voor. In de winkel van Primark had ik deze tas al zien hangen. Klein, simpel en leuk.

5. Zonnebril met schildpadprint

Deze zonnebril vind ik wel een paar beetjes te duur, want ik weet niet zeker of ronde brillen mij staan. Hij is wel leuk. Heel leuk zelfs. Zeker met een schildpaddenprintje erop, dat is net even anders dan de simpele zwarte zonnebril die je meestal ziet (en waar ik ook eigenaar van ben). Mocht ik er nou eentje vinden die een stuk goedkoper is, het liefst in een winkel met goed licht en een spiegel die niet je hele hoofd vervormd, wie weet…

x Iris


  1. Broek H&M
  2. Blouse Bershka
  3. Sandalen Bershka
  4. Schoudertasje Primark
  5. Zonnebril Komono
One thought on “Wish list ~ Zomer 2017

Geef een reactie

