Shoplog

Mini shoplog: Zara, Primark en H&M

Vandaag ging ik met een vriendin op stap, aangezien ik in ieder geval sportkleding, shirts met korte mouwen en nog wat dingen nodig had (en heel veel bijkletsen en gezellig lunchen natuurlijk). Na een sessie van heel veel winkels in en uit lopen kwam ik met de volgende dingen thuis.

Mijn wensenlijstje was in eerste instantie redelijk lang: shirts met korte mouwen, een pantalon-achtige broek, sportkleding, een dingetje om pasjes in te stoppen, een zwarte panty en/of maillot en een cadeautje voor een verjaardag. Om eerlijk te zijn vond ik het aanbod in de winkels een beetje tegenvallen. Vooral bij de H&M had ik een ‘is dit het?’-gevoel, alsof alle leuke dingen ergens achter een muurtje verborgen waren. Ik kwam er ook achter dat de Bershka een leuke winkel is, alleen er hingen vooral dingen die ik niet nodig had. Maar goed, ik ben niet zonder lege handen thuisgekomen.

O ja, outfitfoto’s maken is nog niet mijn sterkste punt, maar hé, nu weet je wel hoe het op een levens persoon staat.

Primark

De eerste winkel was de Primark, waar het ’s middags veel te druk is en dan duurt het een uur voordat je überhaupt iets kunt passen. Ik keek bij de sportkleding en ik vond deze sportlegging. Ik dacht dat het een effen zwart exemplaar was, maar er zit een soort geometrisch gaatjespatroon in wat er leuk uitziet (zeker met mijn contrasterende witte huid eronder). Verder is de broek extra hoog, dus dat zit lekker. Hij kostte €11,00.

H&M

Ik kijk niet zo blij geloof ik. Bij een sportbroek hoort een sportshirt en die vond ik voor €9.99 bij de H&M. Hij is simpel zwart met print, waar ik nog steeds niets van snap. Willekeurige letters of toch daadwerkelijk iets met een betekenis? Geen idee. Ik kan in ieder geval nog even voort. Bovendien wil ik naar de kapper.

Zara

Ik was best teleurgesteld in de Zara. Normaal gesproken vind ik daar altijd wel minstens helft van de kleding leuk, nu kwam ik terug met twee shirts. Ik bedenk me nu dat dit shirt hierboven vooral heel simpel lijkt, maar de mouwen hebben een extra rand stof, wat het toch wat bijzonderder maakt. Hier kun je het shirt goed zien. De broek is trouwens een high waisted spijkerbroek van de H&M. Erg fijn, alleen de rits begint iets lui te worden.

Het andere shirt is fijn gebreid en heeft een simpel streepje. De hals is hoog en tegelijkertijd best wijd, volgens mij heet dat een boothals. Net als de vorige kost deze €7,95. Probeer er geen foto’s van te maken, want dit is zo’n print die op scherm het beeld vervormt.

Action

Of dit nu een aparte vermelding waard is, weet ik niet. Ik kocht in ieder geval voor €1,59 dit dingetje om pasjes in te bewaren. Ik zocht er eigenlijk eentje voor slechts twee pasjes, maar dit is ook prima. Verder dacht ik dat ik voor 80 cent een zwarte panty had gekocht, dit bleek alleen een paar zwarte kniekousen te zijn in plaats van een hele panty. Nou ja, het was gelukkig niet erg duur. De volgende keer moet ik wel beter opletten.

Dat was het voor deze keer! Het is niet enorm veel, maar ik ben er zeker wel blij mee.

x Iris

2 thoughts on “Mini shoplog: Zara, Primark en H&M”

Geef een reactie

