YouTube

Mini-update: video’s?

update-youtube

Hallo daar lieve lezers! Zoals je misschien wel of niet weet, heb ik ook een YouTube-kanaal. Enne, daar wilde ik het even over hebben.

Vol goede moed begon ik aan dit schooljaar. Ik had bedacht dat, als ik gewoon al mijn leerwerk goed bij zou houden, ik genoeg tijd over zou hebben voor alle leuke dingen in het leven. Bloggen, afspreken met vrienden, lezen, dansen én filmen. Ook al werk ik ieder weekend.

Inmiddels weet ik dat dat helemaal niet zo werkt. Ik houd school prima bij, soms leer ik de stof al voordat er een college over komt. Ik heb al mijn tentamens tot nu toe gehaald en ik denk dat het ook wel goedkomt met die van komende vrijdag. Dat komt doordat ik veel uur steek in school, zowel door naar de uni te gaan als door thuis te leren. Daarnaast werk ik zaterdagochtend, zaterdagavond en zondag de hele dag. Dansen op donderdagavond is slechts een uur, maar lichaamsbeweging is ook heel belangrijk. Tot slot is er bloggen. Een grote hobby van me. Beetje uit de hand gelopen eigenlijk. Net als fotografie. Dat doe ik nu vooral voor m’n blog, de lichturen zijn inmiddels nogal schaars geworden.

Maar goed, je weet waarschijnlijk wel waar ik naartoe wil. Het liefst zou ik minstens eens in de twee weken een nieuwe video online zetten, ik heb alleen geen flauw idee wanneer ik dat voor elkaar zou moeten krijgen. Een paar weken terug probeerde ik een shoplog te filmen, maar de beelden daarvan zijn zo korrelig en donker dat ik daar geen volwaardig geheel van kan brouwen. Vandaar zal ik niet zo heel vaak video’s kunnen maken en uploaden. De kwaliteit zou er niet bepaald goed van worden, want ik wil er wel meer dan een uur per video in kunnen steken.

Goed nieuws: volgende week heb ik vakantie, dus dan gaat het hoogstwaarschijnlijk wél lukken om te filmen!

x Iris

Geef een reactie

