CU 2morrow

Wachten op niets

Hallo allemaal! Weten jullie nog dat ik laatst enthousiast vertelde dat ik een video had opgenomen?

Nou ja, ik haat het om:

  1. dingen uit te stellen,
  2. beloftes niet na te komen,
  3. smoesjes te vertellen
  4. en, last but not least, om niet te kunnen doen wat ik in de planning had staan.

De video is opgenomen en half bewerkt, maar ik moest tussendoor vrij veel werken en ik voelde me nogal eens futloos (zon, hallo?). Daarom zal de video in plaats van vandaag (kun je nagaan, de planning was vorige week woensdag) morgen (zaterdag 13 augustus) online komen. Niet op de gebruikelijke dag, maar dan hoef je in ieder geval niet te wachten tot na het weekend.

Waar de video over gaat? Jaa….

Geef een reactie

