Blog

Mijn blog bestaat 2 jaar ~ Q&A: Vragen gevraagd!

2 jaar bloggen

6 augustus 2014 begon ik met bloggen en dat betekent dat mijn blog vandaag 2 jaar oud is geworden! Daarom wil ik graag een Q&A doen met vragen van lezers. Lees snel verder.

Afgelopen blogjaar is er redelijk wat veranderd. Ik nam een nieuwe camera (Canon EOS 1200D), want de oude gaf de geest. Verder werden de maandverslagen voortaan weekverslagen en, ook niet onbelangrijk, ik veranderde mijn blognaam van I. loves this in Iridium. Ik blies daarnaast mijn YouTube-kanaal weer nieuw leven in, waar ik nog steeds graag mee bezig ben.

Ter ere van deze blogverjaardag wil ik graag een Q&A doen. Ik hoop dat ik binnen niet al te veel tijd genoeg vragen heb om een video mee te vullen. Wil je iets vragen? Zet het dan hieronder in de comments of stel hem via Twitter of Facebook. Ik kijk ernaar uit!

8 thoughts on “Mijn blog bestaat 2 jaar ~ Q&A: Vragen gevraagd!”

Geef een reactie

