Gereviewd/getest, YouTube

Ladekast van schoenendozen?

Leukleuk geprobeerd ladekast schoenendozen

Hallo daar, ik ben er weer! Ik heb weer een video opgenomen, dit keer voor een nieuwe serie genaamd ‘Leuk of leuk geprobeerd?’. Na flink wat geweld, frustratie en nog meer geweld, is het me gelukt om deze video tot een goed einde te brengen.

Voordat je je afvraagt wat voor een rare dingen er zijn gebeurt, kun je beter eerst de video kijken :)

Heb je iets waarvan je denkt: “Hey, misschien kan Iris dit voor me testen”, laat het me dan vooral weten. Voorwaarde is wel dat ik het er levend vanaf breng, hihi.

2 thoughts on “Ladekast van schoenendozen?”

  1. Ik zeg ook leuk!! Ik dacht eerst dat het niet zo’n succes zou worden, maar toen je het helemaal wit had gemaakt zag het er echt goed uit! Blijft hij ook stevig genoeg wanneer je de schoenen erin doet?

    Like

    1. Voor mij was het ook een verrassing (mijn knutselverleden kennende :) ). Ik bewaar er geen schoenen meer in, maar ik denk dat slippers en lichte gympen er prima in kunnen zonder dat de boel instort.

      Like

Geef een reactie

