9x LEKKER SLIM

9x lekker slim

Meestal gaan de dingen min of meer op rolletjes, maar er zijn van die momenten… Je snapt vast wel wat ik bedoel. Ongelukkig gezegde dingen, onhandige acties en gedachten die helemaal nergens op slaan. Lichtelijk frustrerend op het moment zelf, leuk om later aan terug te denken.

  • Hoe weet je zeker dat je te veel tijd hebt besteed aan natuurkunde? Een goede indicatie hiervan is het moment waarop ik mezelf afvroeg waarom zonnepanelen op de maan geen maanpanelen heten.
  • Ik wilde een kledingstuk naar de andere kant van de kamer gooien en constateerde dat het niet was geland. Huh? Ik had het over mijn rug naar achteren gegooid.
  • Avocado’s zijn heilig, dus ik liet een pit ontkiemen. Inmiddels is het een vrij grote plant die vrij snel groeit. Na een korte speurtocht op het wereldwijde web kwam ik erachter dat avocadoplanten flinke bomen worden die niet tegen temperaturen onder de nul graden Celsius kunnen. Conclusie: komende winters zit ik met een enorme avocadoboom in huis. Alles voor het goede doel.
  • Soms vergeet ik welke informatie ik van wie heb, dus dan vertel ik een verhaal aan de persoon die het mij vertelde.
  • Ik wilde pesto maken en ik had geen basilicum, maar daardoor liet ik me niet uit het veld slaan. Toen ik het resultaat proefde, vond ik het wel jammer dat het niet naar pesto smaakte. Wat had ik dan verwacht?
  • Je afvragen waarom je vertrouwde supermarkt ineens zo gek is ingedeeld als je voor het eerst in een ander filiaal bent.
  • Een verpakking toetakelen met je vingers, schaar en een mes waarna je erachter komt dat er aan de andere kant al een handige opening zit.
  • Het dak werd verbouwd, dus ik gooide voor de zekerheid een laken over een kast, aangezien ik liever geen stof op mijn kleren wil. Dat gebeurde ook niet, maar ik schrok wel meerdere keren van de spookverschijning/kast.
  • Filmen en er pas na een lange tijd achter komen dat de camera niets opnam.

Heb je onlangs ook zoiets gehad?

Geef een reactie

