Overig

Coming soon…

Slippers

Het valt niet echt te merken op mijn blog of YouTube-kanaal, maar ik ben druk bezig met nieuwe dingen. Video’s welteverstaan. Ik heb al een video opgenomen (wat lekker soepel ging, dat zul je vanzelf zien :p) en er staan twee nieuwe exemplaren in de planning, waarvan eentje het eerste deel is van een heuse serie. Inderdaad, ik heb plannen ;) . Dit keer zijn de video’s van een veel betere kwaliteit dan eerst, want:Ik heb een camera die in 1080p kan filmen, ofwel HD. Ik keek de beelden terug en ik ben er blij mee. Nu moet ik dat misschien niet te hard roepen, aangezien 480p pas na het uploaden zichtbaar korrelig is, maar goed, ik heb vertrouwen erin.

Ook niet onbelangrijk: ik heb een vervanger gevonden voor Windows Movie Maker. Dat programma is op zich best als je een simpele video wilt maken van vakantiebeelden (hoewel, dan nog zou ik iets anders kiezen), alleen niet voor wat ik wil. Nu ben ik toevallig ook een beetje een kluns wat betreft programma’s, dus het moet duidelijk genoeg zijn om mee aan de slag te kunnen. Ik zocht en vond Hitfilm 4 Express, een gratis programma dat niet illegaal is of vage virussen op je pc dumpt, voor zover ik weet althans. Daarmee ben ik nu filmpje numero één mee aan het uploaden, wat ik helaas niet vandaag afkrijg. Vermoedelijk komt het vrijdag online. Morgen ga ik een nieuwe video opnemen (zon, dit is een verzoek) die iets ingewikkelder in elkaar steekt dan ik gewend ben, maar ik neem de uitdaging van mezelf aan. Voor de derde video moet ik nog even kijken wat handig is qua opnemen. Ik heb nu al enorm veel zin in het maken ervan, het is wederom iets wat ik nog nooit geprobeerd heb.

Wat ik daarna allemaal ga doen, weet ik nog niet precies. Mocht je zelf iets hebben wat je graag wilt zien, laat het me dan vooral weten, wie weet verschijnt het dan een keer online!

3 thoughts on “Coming soon…”

Geef een reactie

