Overig

Nieuwe spulletjes en kletsen

Nieuwe spulletjes en kletsen

Pff, iedere dag leren valt vies tegen. Daarom besloot ik vandaag ‘vrij’ te nemen en het rustig aan te doen. Bovendien ging ik vandaag met mijn zus naar de Ikea, waar ik wat leuke dingetjes gescoord heb. Kijk je mee?

Laat ik beginnen met wat ik bij de Ikea gevonden heb. Ik was nergens naar op zoek, zodoende kwam ik onder andere met drie kleine, kartonnen opbergdozen thuis. Ik weet niet wat het is, maar ik ben gek op opbergdozen en bewaardingen. Er stonden ook van die miniladenkastjes van hout die je op je bureau kunt zetten. Het probleem is alleen dat ik lang niet genoeg spullen heb om in al die leuke kastjes en bakken te stoppen, dus ik heb me redelijk ingehouden. Om de dozen nog wat meer bij elkaar te laten passen, heb ik van beprint papier etiketten gemaakt. Eigenlijk heb ik nog helemaal geen idee over wat er in moet. Ik wil in de zomervakantie (dat is al over een maand, yay!) rigoureus de boel opruimen, dan kom ik vast wel het een en ander tegen dat erin kan.

Verder vond ik een leuke plant die ik waarschijnlijk wel in leven kan houden, samen met een simpele witte pot. Persoonlijk vind ik wit een hele mooie kleur voor in huis, de plant komt in zo’n pot ook mooi uit.

Het leukste aan de Ikea vind ik de van tevoren ingerichte kamers (mocht dit artikel trouwens gesponsord lijken, dat is niet zo hoor :) ) en de megacompacte ‘appartementen’ die toch heel handig en leefbaar eruit zien. Als ik uit huis ga, zou ik het helemaal niet erg vinden om zo’n voorbeeld in een echte kamer te copy-pasten. Misschien dat ik her en der wat kleuren aan zou passen, verder vind ik het prima.

'Oh deer' tas

Wat niet bij de Ikea vandaan komt, is deze canvas tas. Ik bestelde hem samen met wat saaie dingen (prullenbak, hoofdkussen) bij Fonq en ik had nog een beetje tegoed van een cadeaubon over en de tas kostte precies genoeg om het bedrag helemaal op te maken. Er is ook nog een variant met tipi’s met de tekst ‘Tipisch’ en nog eentje met een kop zwarte koffie met de tekst ‘Hello darkness, my old friend’. Die laatste leek me ook erg leuk, maar omdat ik herten leuker/imposanter/aaibaarder vind dan koffie, was de keuze snel gemaakt. De koffietas deed me wel denken aan iets wat ik ergens gelezen had: mensen die hun koffie zwart drinken, hebben een duistere persoonlijkheid (vandaar dus ook die tekst). Aangezien ik koffie schenk in een verzorgingstehuis, dacht ik meteen aan alle bewoners die hun koffie zonder melk en suiker drinken. Nou, met hun persoonlijkheden zit het wel goed, totaal niet ‘duister’ of wat dan ook :) .

Zo. Nu ga ik nog even een paar uur genieten van een leervrije dag, morgen ga ik weer aan de slag. Fijn weekend!

Geef een reactie

