En de uitslag is…

En de uitslag is...

Met de tranen nog in mijn ogen begin ik aan dit bericht. De brief met de uitslag van de decentrale selectie is binnen.

Enigszins zenuwachtig liep ik naar de brievenbus. De klep stond zoals gehoopt naar boven, wat betekent dat de postbode langs ik geweest. In eerste instantie zag ik alleen reclamefolders, waardoor ik vreesde te moeten wachten tot dinsdag. Achter een folder stond een grote, witte envelop met mijn naam op de voorkant.

Eenmaal binnen aarzelde ik even, maar ik maakte toch snel de envelop open.

Rangnummer 18. Ik ben binnen.

 

4 thoughts on “En de uitslag is…

Geef een reactie

