Blog

Waar gaat mijn blog nu eigenlijk over?

Niche blogSem op het dak

Mijn blog is niet echt in een hokje te plaatsen. Het is in ieder geval geen mama-, beauty- of fotografieblog, maar wat dan wel? Erg duidelijk is het niet. Daarom heb ik een lijstje gemaakt van de onderwerpen die ik het leukst vind en dus op mijn blog wil houden. 

Ik ben begonnen met bloggen zonder een vast doel. Ik wist zeker dat ik stukjes wilde schrijven en de ideeën die in me opkwamen waren erg uiteenlopend. Daarom besloot ik later pas echt een beslissing te maken over wat wel en wat juist niet past bij mijn blog.

Shoplogs en reviews zijn niet mijn sterkste punt, dus die zul je vrijwel niet meer tegen gaan komen. Daarentegen zijn het uittesten van spullen, trucjes of DIY’s onderwerpen die ik erg leuk vind om te doen. Bovendien kun je dan meteen zien of het de moeite waard is om zelf te proberen :) . Het zal wel even passen en meten worden met wat haalbaar is op dat gebied, maar ik wil er wel graag mee verder. Zelf DIY’s of tips delen is ook iets waar ik blij van word, dus zulke artikelen zullen ook verschijnen.

Iets anders wat je misschien al eerder tegen bent gekomen, zijn lijstjes. Lijstjes over van alles, bijvoorbeeld over de dingen die je eigenlijk nú zou moeten doen.

Wat hetzelfde blijft, zijn de persoonlijke verhalen. Een blog is toch een beetje het dagboek van de blogger. Daarnaast blijf ik af en toe recepten plaatsen waar iedereen blij van wordt (bijvoorbeeld deze perfecte taart :p ). Tot slot zul je hier zo nu en dan een aflevering van ‘Maffe onderzoeksfeitjes‘ vinden.

Het valt eigenlijk het beste samen te vatten als een lifestyleblog, maar dan anders :) . Trouwens, voordat ik het vergeet: mocht je ergens een DIY, tip of truc gezien hebben waarvan je graag wilt weten of het echt werkt, laat het me dan vooral weten! Wie weet kan ik het voor je uitzoeken.

2 thoughts on “Waar gaat mijn blog nu eigenlijk over?”

Geef een reactie

