Blog, Persoonlijk

De laatste loodjes en nieuwe dingen (korte update)

De laatste loodjes en nieuwe dingen (korte update)

Op dit moment ben ik op een gek punt in mijn leven beland. Dingen die eerst heel gewoon waren, zijn bijna over en alles wat heel ver weg leek, komt steeds dichterbij. Daarnaast komen er ook wat nieuwe dingen. Wat die dingen allemaal precies zijn, lees je in dit artikel.

Over net iets meer dan twee maanden ben ik klaar met de middelbare school. Letterlijk (en figuurlijk toch ook wel). De komende twee weken heb ik mijn laatste toetsweek – ervan uitgaande dat ik slaag natuurlijk – en dan heb ik nog maar drie weken les tot het examen… Gelukkig kan ik me daar ook goed op richten, aangezien ik alle verslagen, presentaties en extra dingen gehad heb. Zo is het profielwerkstuk dat ik samen met een vriendin gemaakt heb, eindelijk af, daarover binnenkort meer.

Hopelijk kan ik hierna Geneeskunde gaan studeren. Op dat gebied is de titel ‘de laatste loodjes’ nu ook wel van toepassing, de selectieprocedure is namelijk voorbij. Over een maand (!) krijg ik te horen of ik door ben. Het is erg fijn dat ik dat net voor de examens te horen krijg, anders zou het al helemaal een grote stressbende worden. Daarna wordt het een kwestie van drie maanden niks doen. Hoewel, ik ga in de vakantie wel werken, maar het is sowieso de langste tijd vrij ooit. Tot nu toe heb ik nog geen idee hoe ik die weken ga vullen.

Ik hoop dat het gaat lukken om vanaf nu geen kluizenaarsbestaan te leiden, tussen het leren door is er vast nog wel wat tijd voor leuke dingen (bloggen en wie weet weer filmen!). Daarover gesproken, ik ben bezig met het plannen van iets nieuws. Ik zeg nog niet wat precies, dat zien jullie vanzelf (tenzij het gigantisch mislukt, maar dan vertel ik het alsnog wel). Mochten er liefhebbers zijn van cryptische aanwijzingen, dat kan ik regelen ;).

2 thoughts on “De laatste loodjes en nieuwe dingen (korte update)”

Geef een reactie

