Gereviewd/getest, Lijstjes

5x fijne producten

5x fijne producten

Na de ‘klaag-maar-raak’ van afgelopen vrijdag is het weer eens tijd voor wat positiviteit (hoewel je nog steeds kunt klagen, als je zin hebt). Vaak heb je van die producten die vooral goed werken en voor de rest niet bijzonder zijn, maar een enkele keer springt iets er toch uit, bijvoorbeeld door een heerlijke geur of een apart uiterlijk. In dit artikel bespreek ik vijf van zulke producten.

Maybelline Baby Lips in 005 ‘Booming Ruby’

In eerste instantie dacht ik dat het normale lipbalm zou zijn, dit bleek alleen totaal niet het geval te zijn. Afgezien van het feit dat je het ook als blush kunt gebruiken, zitten er nog veel meer voordelen aan dit product. Ten eerste is de verpakking totaal niet zoals een gewone lippenstift en toch is het heel handig. Het doet me een beetje denken aan een hele korte tube. Daarnaast is de geur echt heerlijk, vrij zoet aardbei-/framboosachtig (gelukkig niet te sterk). Er komt niet enorm veel kleur vanaf, wat mij betreft had het nog feller rood mogen zijn. Dat neemt niet weg dat de balsem erg verzorgend is. Helaas vindt Maybelline het wel nodig om op dieren te testen.

Treaclemoon My Coconut Island Scrub (225 mL) en Bath & Shower gel (500 mL)

De flacons zijn helemaal mijn ding en de geur is in één woord fantastisch. Net alsof je een pak kokosmakronen opentrekt en dan nog lekkerder. Het verhaaltje op de voorkant is misschien wel de beste omschrijving: ‘I’m going to a faraway place she said… just for a while… her toes wriggeld in the warm sand and a silly seagull laughed and danced in the sweet wind.’ Ik heb ook een klein flesje One Ginger Morning bath & showergel die ook heerlijk ruikt, maar deze is mijn favoriet. Nog een voordeel: alle producten van Treaclemoon zijn dierproefvrij.

Catrice Eye Brow Stylist wenkbrauwpotlood in 040 Don’t Let Me Brow’n

Veel bruinkleurige wenkbrauwpotloden zijn veel te warm voor iemand met een koele ondertoon, deze is heel anders. Het potlood lijkt eerder grijskleurig dan bruin, waardoor het lijkt alsof de kleur helemaal verkeerd is, maar daar merk je later niets meer van. Het potlood werkt erg makkelijk en precies. Ook Catrice is dierproefvrij.

Oriflame Nature Secrets Hand & Body Cream with

Deze bodybutter smeert makkelijk uit én is goed verzorgend. De geur is lekker, vrij neutraal. Nu ik dit zo typ, bedenk ik me dat ik het insmeren iets te vaak vergeet. Oeps… Ik weet ook niet zeker of deze variant nog verkrijgbaar is, de butters met aloe vera met watermeloen en lavendel met vijg in ieder geval wel. Wat me wel verbaast, is dat ondanks dat Oriflame heel duurzaam bezig is, ze gewoon op dieren testen.


Heb jij een favoriet product op dit moment?

2 thoughts on “5x fijne producten”

Geef een reactie

