Lijstjes, Persoonlijk

Dingen die ik nóóit zou doen

Dingen die ik nooit zou doen

In mijn hoofd zit altijd een lijstje met dingen die ik graag nog zou willen doen. Of nou ja, ‘lijstje’, zeg maar gerust een flinke waslijst. Toen vroeg ik me af welke dingen ik absoluut niet wil doen in mijn leven. Naast de vrij doorsnee dingen kwam ik op het volgende.

Een heel groot feest geven

Feestjes zijn niet mijn ding. Te druk, te vol en te onoverzichtelijk. Ik zit liever met een klein groepje te kletsen, lekker rustig. Daarnaast moet ik er niet aan denken om zoiets groots te organiseren, naar mijn mening moet een feest leuk zijn, niet enorm stressvol. Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ik een groot feest zou moeten geven.

Een abonnement op de sportschool nemen

Niet omdat ik een lui varken ben, maar vanwege de sfeer in een sportschool. Onder de dansschool waar ik naartoe ga zit een sportschool en ik word niet bepaald vrolijk als ik naar binnen kijk. Er lopen altijd een paar mensen rond die zichzelf echt helemaal geweldig sportief vinden en dat ook graag laten zien. Nee, dan ga ik liever niet, hoogstens als er iets van yogales gegeven wordt. Fysiotherapie lijkt wel heel erg op een sportschool, alleen dan is het niet zo irritant prestatiegericht.

Mijn haar heel kort laten knippen

Op het moment is mijn haar best lang. Misschien dat ik het een keer een heel stuk korter laat knippen, maar het mag echt niet korter dan schouderlengte. Ik wil mijn haar in ieder geval in een staart kunnen doen en het moet mijn schouders aanraken. Ik vind het gewoon fijn om lang haar te hebben.

Iets extreems met hoogtes

Ik heb geen ernstige hoogtevrees, alleen ik moet er gewoon niet aan denken om uit een vliegtuig te springen/te bungeejumpen/noem het maar op. Ik kijk wel een enge film als ik adrenaline nodig heb, dat is ook een stuk minder gevaarlijk.

Op wintersport gaan

Met school ben ik een keer naar een indoor ski- en snowboardgebeuren geweest en ik heb er alleen maar slechte herinneringen aan. Het enige wat best lollig was, was het lopen op skischoenen.

Weet je, ik ben benieuwd hoe ik hier tegenover sta over pakweg twintig jaar. Misschien heb ik dan tóch iets van deze lijst gedaan, you never know…


 

Wat zou jij echt nooit doen?

12 thoughts on “Dingen die ik nóóit zou doen”

Geef een reactie

