Dingen waar ik nu blij van zou worden

Dingen waar ik nu blij van zou worden

Met een berg stress en veel te doen besloot ik een lijst te maken van de dingen waar ik nu blij van zou worden. Kleine en simpele, maar toch noemenswaardig leuke dingen.

  • De zon die schijnt. Vooral omdat dit grofweg 80% van de tijd niet het geval is, maakt het een zonnig moment extra bijzonder. Een wat hogere temperatuur zou ook fijn zijn.
    witregel
  • Taart. Geen simpele slagroomtaart, maar een punt goed gevulde taart met van alles én chocolade zou ik nu wel lusten. Ook al heb ik net gegeten, geen probleem.
    witregel
  • Niksen met een boek of tijdschrift. Mijn gedachten op nul zetten zou heerlijk zijn. In ieder geval wil ik wat afleiding hebben zonder dat ik me druk hoef te maken over weet ik veel wat.
    witregel
  • Apparaten die meewerken. Een voorbeeld: mijn printer kan officieel printen, kopiëren en scannen. Over dat laatste doet hij nogal moeilijk. De enige twee opties waar ik uit kan kiezen zijn namelijk ‘Scannen naar geheugenkaart’ (en vervolgens ‘Kan geheugenkaart niet vinden’) en ‘Scannen en opnieuw afdrukken’. Ik wil niet veel zeggen, maar voor optie twee is de term ‘kopiëren’ uitgevonden. Tot nu toe maak ik maar overal foto’s van.
    witregel
  • Dingen die af zijn. Zoals het verslag van het PO (praktische opdracht) natuurkunde, het formulier van de inschrijving voor Geneeskunde en o ja, het profielwerkstuk. Misschien denk je nu ‘Dan ga je dat toch gewoon nu doen?’, maar ik kan die dingen niet allemaal nu afmaken omdat ik bijvoorbeeld nog papieren moet krijgen.
    witregel
  • Vakantie. Inderdaad, de kerstvakantie is nog maar net achter de rug. Toch zou een week vrij wel heel goed uitkomen. Dan kan ik onder andere bovenstaande dingen doen (behalve de zon en printer natuurlijk, geen idee hoe ik die gevallen positief kan beïnvloeden).
    witregel
  • Een dag helemaal niets. Als een week vakantie niet kan, zou een dag ook prima zijn. Een dag waarop ik nergens heen hoef, niets hoef te doen en alles kán doen, zonder beperkingen.

 

Waar zou jij nu heel erg blij van worden?

5 thoughts on “Dingen waar ik nu blij van zou worden

Geef een reactie

