Overig, Persoonlijk

Kletsartikel

CIMG3244

En toen had ik geen post klaarstaan. Maakt niet uit, dan is het tijd voor een kletsartikel.

Afgelopen week was het toetsweek, wat veel doen in weinig tijd betekent. Daardoor lukte het niet om voor vandaag een uitgebreide post te maken, school schijnt toch voor te gaan. Gelukkig heb ik wel meer dan genoeg inspiratie, onder andere voor blogseries. Of dat wat wordt, durf ik niet te zeggen, maar ik zie vanzelf wel.

Wat ik in ieder geval wil gaan doen, is filmen. De laatste video was echt schandalig lang geleden, dus dat moet even anders. Klein probleem is dat ik film wanneer ik alleen thuis ben en dat is niet zo vaak. Gelukkig zijn er aankomende week een aantal van die momenten, dus het komt goed. Ik wil ook proberen om iets te filmen dat meer is dan alleen mijn pratende hoofd en stilstaande achtergrond. Daarnaast wil ik meer tijd besteden aan het bewerken, zodat de video er wat interessanter uitziet. Het is mij nog wel een raadsel hoe het kan dat de video er op Moviemaker goed oogt, maar op YouTube juist korrelig. Heeft iemand een idee?

Ook niet geheel onbelangrijk: het is vakantie. Dat heb ik wel even nodig, na een paar weken haastig en gestrest door het leven gaan. Ik heb nog geen speciale plannen, behalve filmen. Misschien houd ik het maar zo, wanneer je niets verwacht, is het leuk als er iets speciaals gebeurd. Na de vakantie ga ik naar de open dagen van de UvA en de VU, daar heb ik wel zin in. Het is nu meer om te kijken wat mijn tweede studiekeuze wordt, mocht ik niet ingeloot worden bij Geneeskunde. De inschrijfdatum komt steeds dichterbij, spannend!

Fijn weekend!

Geef een reactie

