Lijstjes, Persoonlijk

Geluksmomenten

CIMG3234

Waar word ik nu echt blij van?

’s Avonds op de fiets

Op donderdagavond ga ik naar dansles en wanneer ik terugrijd, is het vaak al bijna donker. Bomen zijn donkere silhouetten, geluiden zijn beter hoorbaar en de lucht ziet er prachtig uit. Het lijkt dan ook alsof de wereld ‘dicht’ gaat, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Eigenlijk ben ik een ochtendmens, aangezien ik ’s ochtends het meest productief ben, maar in de avond op de fiets kan ik veel beter nadenken.

Nieuwe etenscombinatie

Als ik iets gevonden heb wat ik lekker vind, ben ik het na een paar keer eten al weer zat. Daarom ben ik altijd erg blij wanneer ik iets nieuws ontdekt heb waar ik dan even van kan genieten. Totdat het weer gewoon wordt, dat dan weer wel.

Mist en opkomende zon

De rode gloed door de mist geeft een soort sprookjesachtig effect, wat goed past bij de herfst en de rest van het najaar.

Iets afhebben

Van een grote to do lijst word ik nooit blij, maar wanneer ik de taken één voor één af kan strepen, voelt het heel goed. Ik kan me wel wat voorstellen bij de uitdrukking ‘er valt een last van je schouders’, aangezien ik me dan ook letterlijk lichter voel. Dat betekent ook dat ik zonder schuldgevoel een tijdschrift kan lezen met een kop thee. Heerlijk.

Feestdagen van december

Hoewel ik Kerst en Sinterklaas niet echt meer vier, toch geeft deze periode een soort prettig, knus gevoel. Vooral kaarsen, lampjes en kerstspullen maken me erg blij, daarnaast kijk ik stiekem af en toe het Sinterklaasjournaal. Want stel dat Sinterklaas niet aankomt in Nederland…

Iets dat toch gelukt is

Van tevoren had ik nooit gedacht dat mensen mijn blog zouden lezen, hooguit een paar per week. Ik word dan ook heel blij van de comments en de bezoekersaantallen. Dat heb ik blijkbaar toch wel goed gedaan. Perfect, nee, dat niet, maar dat is helemaal niet nodig.

Wat is jouw geluksmoment?

3 thoughts on “Geluksmomenten”

  1. Leuk om te lezen! Ik ben benieuwd of ik dat laatste ook ooit kan zeggen… :)
    En ’s avonds op de fiets; dat heb ik precies hetzelfde. Het is een soort onwerkelijkheid ofzo, waar je dan ineens in belandt.

    Like

Geef een reactie

