This was September ~ Veel bananen, weinig tijd

CIMG3231

…en toen was het ineens oktober. Het laatste kwartaal van dit jaar, terwijl Oud en Nieuw als gisteren voelt. Eerst nog even terugblikken op afgelopen maand!

Aangezien deze maand propvol zat met dingen (af)maken, onderzoeken en leren voor school, is het netjes bijhouden van deze post er een beetje bij ingeschoten. Met als gevolg dat ik niet helemaal meer weet wat er nu begin deze maand is gebeurd. Daarom is deze post wat minder gedetailleerd, sorry! Bovenstaande foto hoort eigenlijk niet in deze post, want ik heb hem gisterenochtend (oktober…) genomen. Mijn kat poseert nu eenmaal graag.

Dinsdag 1 september
Ik leende mijn hand uit aan een vriendin en kreeg hem zo terug.
CIMG3149

Donderdag 3 september
De eerste dansles van dit seizoen vond weer plaats, dus het leven was echt begonnen. Ik voel me altijd heel onhandig als ik een tijd niet gedanst heb, mijn lichaam moet nog even inkomen. De dag erna had ik dan ook een beetje spierpijn, wat ik anders nooit heb. Gelukkig gaat dat inmiddels een stuk soepeler.

Zaterdag 5 september
Mijn eerste zonnebloem liet voorzichtig wat geel zien, dus ik was een trotse plantenmoeder.CIMG3161

Woensdag 9 september
Een verwarrende dag: ’s ochtends fysio, dan twee uur biologie, vervolgens naar huis, naar het ziekenhuis en tot slot nog even winkelen. Resultaat: een paar schoenen en heel vroeg slapen.

Dinsdag 15 september
Mijn moeder werd aan haar knie geopereerd, dus ’s avonds ging ik op bezoek in het ziekenhuis. Aan het begin van de gang hing een handenontsmettingsalcoholdispenser (of hoe zo’n geval mag heten) waar iedereen die van buiten komt zijn handen mee in moet smeren. Ze hadden er wel een bordje bij mogen hangen dat het ding recht naar voren spuit.

Zaterdag 26 september
Er waren bananen die nodig op moesten, dus dat was een goed excuus om voor de tweede keer bananenpannenkoeken te maken, wat ik een keer las op de blog van Saskia. Note to self: vier bananen is te veel voor één persoon. Zo machtig…

Zondag 27 september
Een superbloedmaan! Ook al was het tijdstip niet helemaal naar mijn zin, toch besloot ik de wekker heel vroeg te zetten. De volgende keer is pas als ik 34 ben, dat duurt wel heel lang om op te gaan wachten.

Maandag 28 september
Erdoorheen geslapen. Nou ja, achttien jaar vliegt om voordat je het weet. Of zo.

En verder

Helaas is het niet gelukt om te filmen, maar ik wil heel graag weer een video online zetten. Gelukkig is het bijna vakantie, dus het moet deze maand wel gaan gebeuren. Daarnaast moet ik nog een toetsweek doorploeteren en een ecologisch onderzoek doen (en nog wat tijdrovende dingen), maar over twee weken is het weer voorbij.

Wat was jouw hoogtepunt van september?

4 thoughts on “This was September ~ Veel bananen, weinig tijd

Geef een reactie

