Persoonlijk

Vakantiedoelen: gelukt?

CIMG3120
Bijna twee maanden geleden had ik een lijst met doelen voor de vakantie opgesteld. Zijn ze ook uitgekomen?

De split/spagaat kunnen

Helaas, dat is niet gelukt. Ik heb wel nagenoeg dagelijks geoefend, alleen ik moet nog ongeveer tien centimeter. Het oefenen zit nu wel bij mijn work out inbegrepen, dus ik blijf zeker doorgaan. Ik heb overigens alleen de split geprobeerd, de spagaat doe ik pas als ik de split kan.

Iedere dag tijd maken voor een work out

Gelukt! Volgens mij heb ik maar twee keer overslagen, misschien zelfs minder. Het gaat me goed af, al merk ik wel dat sommige oefeningen na een paar dagen saai worden, dus het schema is wel geregeld veranderd. Van de fysio heb ik ook een paar oefeningen meegekregen, dus ik heb nu al helemaal geen reden meer om niets te gaan doen.

Mijn eerste video maken

Ik heb echt enorm blij dat ik eindelijk mijn eerste video gemaakt heb! Uiteindelijk viel het best mee. Inmiddels heb ik twee andere video’s opgenomen, waarvan de eerste niet helemaal naar mijn zin was. De tweede komt er binnenkort aan, eerst nog even bewerken. Ik weet niet hoe het gaat lopen als ik weer naar school moet, maar ik wil in ieder geval doorgaan.

Zoveel mogelijk spullen wegdoen

Er zijn ruim twee grote vuilniszakken weggegaan, plus een grote doos met oud papier. Geslaagd, toch? Het is in ieder geval lekker leeg, hoewel ik het liefst nog minder heb. Maar ja, ik kan natuurlijk geen meubels wegdoen.

Nieuwe muziek ontdekken

Dat is iets minder gelukt dan dat ik zou willen, maar ik heb wel redelijk wat gevonden. Spotify werkte daarvoor erg goed, ik zocht gewoon een willekeurige playlist uit.

Eigenlijk ben ik best tevreden met het resultaat. Deze doelen zijn ook voor op de lange termijn, in de vakantie kon ik er goed aan beginnen. Zeker iets wat ik volgend jaar weer ga doen!

Heb jij vakantiedoelen opgesteld?

10 thoughts on “Vakantiedoelen: gelukt?”

  1. Leuke doelen! En je bent goed bezig geweest! Ik had niet echt doelen maar wel een to do lijstje van dingen die ik wilde doen omdat ik er de rest van het jaar niet aan toe kom en dat is aardig gelukt :-)

    Like

Geef een reactie

