Blog

Mijn blog bestaat een jaar!

Untitled

Een jaar geleden begon ik met bloggen. Een jaar… Thanks!

Op 6 augustus 2014 hakte ik de knoop voor de tweede keer door: ik begon met bloggen. Mijn eerste blog had ik een paar dagen eerder gemaakt, maar die heb ik na een minuut of vijf weer verwijderd. Vervolgens begon ik met een keer in de drie dagen schrijven, wat later vrijdag en zondag werden. Intussen heb ik ook de lay out nogal vaak aangepast, nu is het min of meer naar mijn zin.

In eerste instantie was ik bang dat mijn inspiratie na een paar weken weg zou zijn. Gelukkig was dat niet het geval, hoewel ik vind dat een paar posts wat mager zijn (note to self: maak nooit meer haartutorials). Verder dacht ik dat niemand ooit mijn woordenbrijen wilde lezen, maar na een niet al te lange tijd waren en dagelijks lezers. Daarna kwamen de eerste volgers. Dat gevoel van ‘[naam] volgt nu je blog’ is geweldig, nog steeds. Ik heb niet enorm veel volgers, maar ik ben best trots op mijn negen Bloglovin’ volgers en 23 WordPress volgers. Overigens, mijn gezicht is pas te zien sinds begin dit jaar. Daarvoor wilde ik me vooral concentreren op

Als ik terugkijk op het afgelopen jaar, denk ik dat er best wel wat dingen zijn die ik anders zou doen. Sowieso een andere blognaam, want ‘Ilovesthis‘ kan nog wel eens voor verwarring zorgen. De meeste mensen zien de extra ‘s’ niet, wat eigenlijk ook wel logisch is. De naam komt trouwens van Iris loves this, met mijn voornaam afgekort. Daarbij moet ik ook mijn posts wat eerder maken en inplannen, in plaats van de avond van tevoren (of op de dag zelf pas), maar tot nu toe gaat het allemaal toch wel naar mijn zin.

Wat ik toch wel een ding vind, is dat mijn eerste YouTube video online kwam! Eindelijk, ik wilde het al veel langer, maar ik dacht dat het heel ingewikkeld was.

Mijn meest gelezen posts

Het afgelopen jaar was dit het meest interessant:

  1. De perfecte strikjes DIY
  2. De tips voor lange nagels
  3. 7 life hacks

Wat ook opviel, is de post over de meest geweldige taart ooit met karamel, chocolade en nootjes. Dit is nou een baksel waarvan ik vind dat het goed gelukt is, haha! Meestal gebeuren er rare dingen… Deze is erg veel gezocht via Google. De volgende keer wil ik er ook rozijnen in stukjes door doen, dat lijkt me weer extra lekker.

Enorm veel bedankt dat je op mijn blog bent (en niet meteen weer weggaat :))! Ik word er erg blij van.

Het leek me trouwens wel leuk om jullie vragen te beantwoorden. Dus, als je een (rare) vraag hebt, stel die in de comments en ik geef antwoord. Misschien komt dat in een aparte post.

Nogmaals heel erg bedankt!

10 thoughts on “Mijn blog bestaat een jaar!”

  1. Gefeliciteerd! Volgens mij vliegt een jaar voorbij als je eenmaal gaat bloggen. Samen met mijn beste vriendin ben ik juist net begonnen, na jaren geleden apart te hebben geblogd. Dat jaar gaan wij zeker weten ook halen. Is inderdaad een leuke mijlpaal :)

    Like

Geef een reactie

