Daar is ‘ie dan! ~ Eerste video op Youtube

Het heeft even geduurd, maar gelukkig niet zo lang als ik had gedacht: mijn eerste video! Op dit moment is hij nog aan het uploaden (208 minuten resterend…), dus je kunt hem waarschijnlijk pas om half elf kijken, mits alles goed gaat.

Mijn kanaal heet ‘Iris Bos’ en daar kun je je – als het goed is – wel al op abonneren. Eigenlijk wil ik de naam anders, maar dat lukt nog niet.

Over de video zelf: het is niet perfect, maar tot mijn verbazing hoefde ik er maar een keer een stuk uit te knippen. Ik kijk wel opvallend weinig recht de camera in, geen idee waarom. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

6 thoughts on “Daar is ‘ie dan! ~ Eerste video op Youtube

  1. Wat een leuke eerste video! Ik zit er ook al lang na over te denken om video’s te maken vind het alleen een beetje eng om het op youtube te plaatsen, haha! Knap van je, ga zo door :)

    Like

    • Thanks! Ik moet zeggen dat het online zetten het online zetten het meest enge was (wetend dat iedereen je kan zien).

      Like

Geef een reactie

