Blog

Update ~ Hoe gaat het met mijn YouTube-plannen?

CIMG2989

Al een paar keer eerder liet ik doorschemeren dat ik graag een YouTube-kanaal wilde beginnen. In deze post lees je hoe het met mijn plannen staat.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de eerste video is inmiddels al gefilmd. Afgelopen maandag besloot ik gewoon te gaan filmen en zo geschiedde het. Waar het precies over gaat, vertel ik lekker nog niet, maar het is geen lange, ingewikkelde video geworden.

Filmen is één ding, bewerken is een tweede. Ik ben bezig met Windows MovieMaker, wat best goed gaat, alleen ik moet nog wat dingen uitvogelen. Er zijn niet enorm veel mogelijkheden met dit programma, maar voor mij als beginnende filmpjesmaker is het voorlopig prima.

Een laatste ding is ook niet onbelangrijk: een kanaal aanmaken. Dat heb ik dus nog niet gedaan, omdat ik nog geen naam weet. Ik wil een simpele naam, waarschijnlijk niet mijn blognaam (die extra ‘s’ maakt het soms wat verwarrend, merk ik). Misschien is mijn eigen naam + achternaam nog vrij, anders moet ik iets anders verzinnen.

Wanneer dit alles geregeld is, kan ik niet van tevoren vertellen, maar ik wil wel een beetje vaart eronder zetten. Wie weet lukt het wel aanstaande zondag, anders de zondag erop.

Hoe vaak ik ga filmen, weet ik nog niet, evenmin wat ik ga filmen. Waarschijnlijk een beetje van alles en nog wat, zoals hier op mijn blog. Het lijkt me ook wel leuk om te vloggen, alleen ik weet niet of mijn dagen interessant genoeg zijn daarvoor (zeker schooldagen niet). Daarbij lijkt het me ook wel eng om tussen andere mensen tegen een camera te praten.

Stay tuned voor meer nieuws en fijn weekend!

2 thoughts on “Update ~ Hoe gaat het met mijn YouTube-plannen?”

Geef een reactie

