Overig

De zoektocht naar de perfecte handtas

My New Bag

 

Mijn handtas is dringend aan vervanging toe. De kleur is verschoten, de onderkant wordt dun en hij ziet er uit als een zielig hoopje. De ideale handtas verschijnt helaas niet in een vingerknip.
Misschien heb je dit artikel over mijn schooltassen al eens gelezen. Je kunt wel stellen dat ik niet echt geluk heb met tassen. Daarom ben ik nu toe aan een Echte Handtas. Eentje die niet een eerdere eigenaar heeft gehad of een paar euro kostte bij… Ja, waar kwam die eigenlijk vandaan?

De zoektocht begon op 22 maart 2015. De dag dat ik mijn verjaardag vierde. Mijn zussen hadden een paar leuke tassen gezien en ik besloot ze meteen op de pc op te zoeken. Omdat er later nog bezoek kwam, was dit niet echt een serieuze, diepgaande speursessie.

Vervolgens ging ik shoppen en in een groot winkelcentrum verkoopt toch wel een kwart van alle winkels tassen. Een beetje overdonderd door het enorme aanbod en later door een stekende pijn in mijn schouders vertrok in aan het einde van de dag weer naar huis. Eenmaal thuis kon ik me niet meer herinneren wat ik allemaal aan mogelijke nieuwe tassen had gezien, dus even nazoeken was geen optie meer. Goed, tot zover geen succes.

Ten slotte kwam ik terecht op de website van My New Bag. Ik mocht een artikel voor de siteblog schrijven (waar ik overigens stuiterend blij van was). Het aanbod is naar mijn smaak precies goed. Aangezien ik een enorme twijfelaar ben, wil ik niet te veel keus hebben, maar wel genoeg opties om een zorgvuldige beslissing te maken. Nu denk ik dat ik de Echte Handtas gevonden heb. Maar… Ik zag dat er nieuwe tassen op de site staan. Ik ben onmogelijk.

Wil jij ook een nieuwe tas? Neem dan zeker even een kijkje op My New Bag. En… Met de kortingscode MNB10 krijg je 10% korting op je nieuwe tas!

Hoe ziet jouw ideale tas eruit?


 

(Disclaimer: dit artikel is gemaakt in samenwerking met een bedrijf. Zeg je dat zo? Waah! Meestal lees ik dit zinnetje op andere blogs, niet gedacht dat ik het zelf zou typen.)

8 thoughts on “De zoektocht naar de perfecte handtas”

  1. Eerst en vooral wat een leuk artikel! Mijn perfecte handtas? Een niet te groot model dat toch ruim genoeg is voor alles in te krijgen. Ook liefst een donker kleurtje zodat het wat wintergebonden is maar ook stijlvol kan gedragen worden in de zomer. Oh, en kleine details die niet opvallen vind ik ook altijd leuk, dat maakt hem uniek!

    Like

  2. Mijn ideale tas, dat is een lastige. Op dit moment heb ik een schoudertas van Tommy hilfiger. Niet groot, maar groot genoeg voor belangrijke spulletjes. Dat is op dit moment mijn ideale tas omdat een kleine tas zo makkelijk is :-)

    Like

  3. En met 3 zussen die ook van tassen houden wordt het nog lastiger kiezen ;-). Maar het eind is in zicht en de ideale tas bijna binnen handbereik

    Like

Geef een reactie

