Mijn doelen voor de zomervakantie

CIMG1698
De meeste mensen maken goede voornemens voor het nieuwe jaar, terwijl er in de zomer meer tijd is om eraan te werken. Daarom heb ik hier een lijst van mijn doelen voor de vakantie.

De split/spagaat kunnen

Dit wordt niet mijn eerste poging om het te kunnen, maar het moet dit keer toch echt gaan lukken. Op zich kom ik al redelijk ver. Fun fact: ik heb wel eens de split gedaan. Dit was alleen op de trampoline, toen landde ik in de split. Dat was niet echt, ehm, geweldig. Eigenlijk wil ik ook twee benen in mijn nek kunnen leggen. Ik kan er meestal wel eentje in mijn nek kwijt, maar niet beide tegelijk. Ik heb trouwens wel botten.

Iedere dag tijd maken voor een work out

Door het vele leren en lezen van de laatste tijd schoot lichaamsbeweging er een beetje in. Een tijd terug lukte dit wel, dus het zou niet enorm veel moeite moeten kosten om dit vol te houden.

Mijn eerste video maken

Hoe vaak zal ik dit al gezegd hebben? Hm… Waarschijnlijk al vijf keer. Ik ben er nu in ieder geval uit dat het programma dat ik probeerde het niet gaat worden, gelukkig heb ik een veelbelovende vervanger gevonden. Ik hoop enorm dat dit voornemen niet in een volgend doelenlijstje gaat komen, want het moet gewoon een keer gaan gebeuren.

Zoveel mogelijk spullen wegdoen

Oké, dat klinkt wel een beetje desastreus, want ik wil echt niet een extreme minimalist worden. Mijn idee was dat ik minder rommelbergen bouw als er minder is om overal neer te pleuren. Nu ik het zo typ, vraag ik me af of dat echt gaat werken. Meestal vinden spullen toch wel de weg naar mijn kamer.

Nieuwe muziek ontdekken

Voor mijn gevoel ken ik alleen de hele bekende nummers, een paar andere die niet in die categorie vallen en dat was het wel. Er is vast een boel minder bekende, maar erg leuke muziek die ik nog wil luisteren. Heeft iemand tips?

Wat zijn jouw doelen?

2 thoughts on “Mijn doelen voor de zomervakantie

Geef een reactie

