Persoonlijk

Persoonlijke update

CIMG2930
In de afleveringen van This Was kun je ongeveer lezen wat er gebeurt in mijn leven, maar in deze post vertel ik je wat ik nu allemaal aan het doen ben.

School

Officieel heb ik 8 juli vakantie, maar vanaf 17 juni heb ik mijn laatste PTA-week van het jaar. Naast het leren voor die toetsen (moet nog wel beginnen) staat er ook een berg opdrachten te wachten die allemaal in de komende anderhalve week af moeten zijn. Best wel druk dus! Eén ding scheelt: aangezien mijn mosterdplantjes allemaal dood zijn gegaan, is mijn verslag daarover een stuk korter.

Dansen

Vandaag (ik typ dit zaterdag) en morgen staat ik het teken van dansen. De generale repetitie is vanochtend en -middag al geweest, morgen twee shows. Iedereen die mij kent weet waarschijnlijk dat ik dansen echt heel leuk vind, dit is al mijn achtste jaar. Dus morgen mag ik weer lekker dik in de make up het podium op, yay! O ja, maak je geen zorgen: die zebraprint is geen compleet fout zebrapak of iets dergelijks. Gelukkig.

Blog

Ik heb een paar keer genoemd dat ik een YouTube-kanaal wil beginnen, alleen dat project staat nu op een zeer laag pitje. Met school en dergelijke kom ik niet aan toe om dat programma te proberen, dat waarschijnlijk toch te ingewikkeld is. Ik hoop in de vakantie wel iets serieus te kunnen doen hieraan.

Vakantie

Ten slotte ben ik aan het bedenken wat ik in de vakantie wil doen. Waarschijnlijk ga ik proberen om mijn kamers nog wat minimalistischer in te richten. Op de ene of andere manier is dat zo’n vakantieklus, anders kom ik er gewoon niet aan toe. Verder wil ik kijken of ik nog een baantje kan vinden. Het gaat me niet per se om geld, maar ik merk dat ik een vorm van routine wel fijn vind. Ik heb namelijk helemaal geen plannen voor dagjes weg of wat dan ook.

Wat houdt jou bezig?

Geef een reactie

