Persoonlijk, Weekoverzichten

This was May ~ Egoïstische mosterd, nieuwe lichaamsdelen en een vraagje

CIMG2884Weer eenendertig dagen verder. Benieuwd?

Vrijdag 1 mei
Een maand die begint in de vakantie werkt positief op je gemoedstoestand, zo bleek vandaag.

Zaterdag 2 mei
Voor biologie moest ik plantjes kweken, dus kreeg ik genetisch gemanipuleerde mosterdzaadjes. In dertig dagen van zaadje naar grote plant met bloemen. ‘Tuurlijk.

Maandag 4 mei
Ik als ik naar de kapper ga: “Doe er maar zoveel vanaf.” Even later. *Slik!*

Vrijdag 8 mei
Een heel verhelderend bezoekje aan de podoloog. De vorige podoloog bleek dus niet volledig onderzoek te hebben gedaan.

Maandag 11 mei
De plantjes waren al groot genoeg voor overplanten. Blijkbaar doe ik iets goed.

Woensdag 13 mei
De enge duif van vorige keer heeft plaatsgemaakt voor drie spreeuwennesten. De duif was niet verkeerd, maar dit is wel veel schattiger.

Maandag 18 mei
Mijn moeder kreeg te horen dat ze twee nieuwe knieën krijgt. Best plotseling, maar ze krijgt de eerste pas in september. Het lijkt me toch raar, een extra onderdeel in je benen.

Dinsdag 19 mei
Na een vrijwilligersavond van mijn werk, moest ik buiten even wachten. “Gaat het wel goed met je benen?” “Hoe bedoelt u?” Ik was onbewust in de vijfde positie gaan staan. Dat ziet er dus zo uit (rechts).

Vrijdag 22 mei
Mijn plantjes zijn dood. Echter, mijn zonnebloemen doen het goed, maar die hebben weer niets met school te maken.

Donderdag 28 mei
Met dansles kreeg ik de kostuums mee, de shows komen dichterbij… Nu nog een week wachten.

Vrijdag 29 mei
Waarom regent het altijd als ik ga fietsen en stopt het als ik op mijn bestemming ben?

En verder

Voor mijn gevoel heb ik niet zoveel boeiends meegemaakt deze maand. Ik wist eigenlijk ook niet of dit wel het delen waard was. Daarom dus de vraag:

Zal ik doorgaan met This Was of niet?

Het is niet dat ik uitsluitend wil schrijven wat jullie leuk vinden, maar ik vind mijn leven de laatste tijd niet echt zo boeiend als een paar maanden terug. Vanwege de gewoonte hield ik het erin, alleen nu voelt het een beetje minder leuk dan een gewone post.

4 thoughts on “This was May ~ Egoïstische mosterd, nieuwe lichaamsdelen en een vraagje”

Geef een reactie

