Persoonlijk

Confessions

CIMG2908
Oké, het zijn geen diepe geheimen die ik opbiecht, maar toch wel van die, waarschijnlijk herkenbare, dingen.

  • Ik gooi alles (per ongeluk?) op de grond. Wanneer ik het op probeer te pakken, valt het weer. En weer. De spijkers op die foto wilde ik eerst zo neerleggen, maar ik liet de pot echt vallen.
  • Ik controleer alles in ieder geval twee keer of meer.
  • Er zijn enorm veel recepten die me heel lekker lijken, maar ik maak altijd hetzelfde idee. Hoewel, dan heb ik het over taart/cake bakken.
  • Een leraar op school stinkt, daarom ben ik meer naar achteren gaan zitten in de klas.
  • Ik vind het leuk om langer te zijn dan andere mensen.
  • Geld uitgeven is iets waar ik heel slecht in ben, behalve als ik cadeautjes voor anderen koop.
  • Ik heb een hekel aan mijn eigen verjaardag vieren. Niet dat ik bang ben om ouder te worden, maar het is zo’n gedoe.
  • Omkleden is niet echt mijn hobby. Het liefst zou ik een dag-  en nachtoutfit in één hebben, die je alleen verwisselt als het in de was moet.
  • Vervolg van de vorige: ik vind dat ik lui ben.
  • Ik heb ooit een koeienkies in mijn mond gehad. Don’t ask.
  • Hooi is best lekker, maar wel als het groen genoeg is en niet té groen.
  • Likemmers zijn ook erg lekker. Misschien vraag je je af wat dat zijn, maar voor koeien heb je van die emmers met bruin, hard spul erin waarvan ze kunnen likken. Het smaakt naar zout roggebrood.
  • Mijn ene oog kan minder ver open dan het andere en dat vind ik behoorlijk lelijk.
  • Ik heb heel snel spijt van dingen. Als ik in een restaurant zit en zie wat de anderen hebben besteld, is het al helemaal erg.

Heb jij ook zoiets?

2 thoughts on “Confessions”

Geef een reactie

