Mijn dromen

CIMG2890
Ik ben een enorme dromer. Geef mij een moment waarin mijn gedachten af kunnen dwalen en ik zit met mijn hoofd bij hele andere dingen.

Mocht je je afvragen van wie die vacht is, dat is Manon. Dagdromen met mijn wang tegen een koe is een perfect moment.

Geneeskunde studeren

Ik kan serieus niet wachten tot ik kan gaan studeren. Misschien valt het idee van doen wat je echt boeit uiteindelijk een beetje tegen, maar het houdt me nu heel erg bezig. Niet alleen doordat ik volgend jaar examen ga doen, maar ook door het feit dat ik nú mijn examen had kunnen doen. Ik kwam maandag erachter dat als ik eerder een gesprek had gehad, ik misschien in de zesde had kunnen zitten (of eerstejaars student had kunnen zijn). Ach ja, niets meer aan te doen. Nog even geduld, de tijd gaat snel.

Iets met dansen doen

Al acht jaar ben ik wekelijks in de dansschool te vinden en ik weet zeker dat ik niet zomaar zal stoppen. Het is niet makkelijk om een professionele danseres te zijn en ik wil ook graag arts worden, maar toch lijkt het me gaaf om een van mijn hobby’s als beroep te doen.

Beter worden met technische dingen

Het programma om video’s te bewerken snap ik niet, HTML ziet er ingewikkeld uit en hele mooie foto’s maak ik ook niet. Toch wil ik het allemaal wel goed kunnen, zodat ik echt trots kan zijn op wat ik gemaakt heb. Nu probeer ik het wel, maar het voelt niet als goed genoeg.

Magie

Stiekem hoop ik ook gewoon dat er iets als magie bestaat en dat ik kan toveren. Ik geloof dat iedereen dat wel heeft. Het lijkt me zo saai als alles echt zo is, zonder iets speciaals dat nog niet ontdekt is.

“Iets”

Misschien dat het heel vaag klinkt, maar het lijkt me leuk als er iets groots wordt ontdekt of gebeurd, waardoor alles anders zal zijn. Wel iets positiefs dan. Wat dat moet zijn, daar kan ik nog wel uren over door dromen…

Waar droom jij over?

2 thoughts on “Mijn dromen

  1. Wat een gave dromen. Ik wil de voorkant van een nieuw album van Arctic Monkeys ooit ontwerpen, ik wil goed gitaar leren spelen, ik wil dat mijn blog groter groeit, ik wil graag dat Harry Potter toch echt bestaat en dat ik gewoon gelukkig blijf :) x

    Like

Geef een reactie

