Blog

Jullie hulp gevraagd!

CIMG2837
H
allo allemaal! Ik zou graag mijn blog willen verbeteren en daar heb ik jullie hulp bij nodig.

De meeste blogs hebben een duidelijk doel. Beautyblogs, reisblogs, lifestyleblogs: noem het maar op. Ik dacht even na over mijn eigen blog en ik kon niet echt bedenken wat nu de categorie is waaronder Ilovesthis valt. Misschien hoeft niet alles in een hokje te passen, maar ik vind een blog over alles wel heel breed. 

Dus, ik wilde een richting kiezen. Ik weet het niet. Daarom houd ik een enquête, zodat ik weet wat jij als lezer leuk vind. Zou je die willen invullen? Het zijn maar zestien vragen en het is anoniem!

Klik hier om naar de enquête te gaan

De resultaten zal ik gebruiken om te kijken waar ik me op wil richten en hoe mijn blog eruit moet gaan zien. Dit betekent overigens niet dat ik alles ga veranderen. Waarschijnlijk zal ik gewoon over uiteenlopende onderwerpen blijven schrijven, alleen wat meer van het één en wat minder van het ander. Misschien blijft het wel hetzelfde, dat ligt aan de enquête.

Alvast enorm bedankt voor het invullen!

11 thoughts on “Jullie hulp gevraagd!”

    1. Misschien wel, maar dan deels. Ik ben wel degelijk geïnteresseerd in wat jullie willen en daar wil ik dan mijn posts op aanpassen, in de zin van, de frequentie van bepaalde soorten posts. Natuurlijk is het ook handig om te weten wat ik wil :) .

      Liked by 1 persoon

      1. Ik ben van mening dat een blogje nog steeds dient om mensen in jouw leven te laten binnenkijken, niet om te schrijven wat een ander wil lezen. Dat zou ik nooit doen. Je kan gemeenschappelijk interesses hebben en vandaar uit dingen schrijven.

        Like

Geef een reactie

