Uitgelichte blogs + spam je blog

Le blog
I
n deze post laat ik een paar van mijn favoriete blogs zien en mag je aandacht vragen voor je eigen blog en je favorieten. Lees snel verder!

Ik ga naar bali
Younique

Femke blogt over uitlopende onderwerpen. Ze maakt ook allerlei lijstjes met tips voor wat je kunt doen in de meivakantie, wat je met een klein bureau aan moet, dingen die je in het vliegtuig kunt doen en nog veel meer. Ik moet geregeld lachen om wat ze geschreven heeft. De verslagen van haar week zijn zeker een aanrader. Haar foto’s zijn trouwens ook super én ze is op vakantie naar Bali voor zeventien hele dagen niet jaloers ofzo.

recept crackers zaden
Glow of beauty

Naast de artikelen over beauty, vind je op de blog van Anniek ook shoplogs, inspiratie voor outfits, blogtips, persoonlijke artikelen en leuke recepten (zoals deze crackers, die moet ik maken!). Persoonlijke vind ik de mix van onderwerpen erg fijn. Bovendien geven de OOTD’s mij weer moed om bepaalde kledingstukken net even anders te combineren.

koffie en konijn
ikbenirisniet

Ik volgde al redelijk wat blogs toen ik tot een interessante ontdekking kwam: iedereen kent Iris, maar ik nog niet. De naam gaf wel wat verwarring bij mezelf, zeker toen ik het hardop zei. Ze probeert op haar manier de wereld een beetje beter te maken. Zo vind je posts over vegetarische/veganistische recepten, eerlijke kleding, dierproefvrije producten en natuurlijk heel veel foto’s van Bunny von D, een konijn met een hoog schattigheidsgehalte.

complimentA cup of medicine

Celeste studeert Geneeskunde en naast de medische feitjes, anekdotes van haar studie en andere dingen, vind je ook veel persoonlijke verhalen. Ze kan echt heel goed schrijven, als een professioneel columniste. Wat kan ik nog meer zeggen? Neem gewoon een kijkje.

Ik volg nog veel meer blogs, maar die bewaar ik voor een deel twee (drie, vier) hiervan.

Je eigen blog spammen/je favorieten delen

In de comments van deze post mag je lekker ongegeneerd je blog spammen en/of vertellen welke blogs iedereen zeker moet lezen. De spelregels:

  • Plaats niet meer dan één comment waarin je je eigen blog spamt.
  • Vertel ook even kort waar je over blogt.

De artikelen waar de foto’s bij horen 

http://youniqueblog.nl/2015/04/zeg-fem-ga-je-bloggen-in-bali/
http://glowofbeauty.nl/recept-zaden-crackers/
http://ikbenirisniet.nl/2015/04/01/koffie-drinken-met-bunny-von-d/
http://www.acupofmedicine.nl/column/een-glimlach-cadeau-doen-met-je-compliment/

18 thoughts on “Uitgelichte blogs + spam je blog

  1. IkbenIrisniet is echt een super leuk blog! Ik blog nu bijna een jaartje op liefsvanmars.nl, mijn “life”blog. Ik schrijf fashion en lifestyle gerelateerde artikelen en ik probeer langzaamaan de focus steeds meer te leggen op sfeer en inspiratiefoto’s omdat ik fotograferen zo leuk vind :)

    Like

Geef een reactie

