Opgeruimd ~ armbanden

CIMG2585
Mijn armbandencollectie werd weer eens te groot. Meestal deed ik alleen de exemplaren weg die stuk waren, maar de kwaliteit van deze armbanden is (helaas?) iets te goed daarvoor. Tijd om daar verandering in aan te brengen!

Hierboven liggen al mijn armbanden. Tenminste, ik geloof dat ik ze allemaal kon vinden. 33 is iets te veel, aangezien ik ze niet heel vaak draag, zeker niet als het geen weer is voor korte mouwen.

Ik begon met het verdelen in ‘blijven’, ‘twijfel’ en ‘weg’, zoals ik altijd probeer te doen met opruimen.

1. Blijven
CIMG2586
Zoals je ziet zijn het vooral zilveren armbanden en simpele, dunne exemplaren. Ik ben vooral fan van die berg zilveren armbandjes. Ze passen goed bij elkaar, maar ook los zijn ze mooi.
CIMG2597
DezeĀ armband is een van de eerste die ik heb. Ik vind hem niet supermooi, als ik de schakels opnieuw uit zou mogen zoeken, zou ik het helemaal anders hebben gedaan. Iedere schakel heeft een verhaal, daarom gaat deze niet weg.
CIMG2599
Simpel en zilver. Het maakt mij niet uit hoe duur of speciaal een armband is, dit is altijd wel goed.
CIMG2598
Deze kreeg ik twee jaar terug van mijn oma. Tot even geleden vond ik hem gewoon mooi, daarna droeg ik hem vaker als herinnering aan haar.

2. Twijfel
CIMG2595
Het verbaasde me dat ik maar negen twijfelgevallen had, mijzelf kennende. Het zijn vooral armbanden met een vage herinnering aan iets, maar verder niets interessants. Er zit een armband bij die ik eerst bij ‘blijven’ had neergelegd, ik wist het toch niet zeker.
CIMG2592
Deze kreeg ik van de schoonzus van mijn oma, dus een goed voorbeeld van de ‘vage herinnering’. Ik kende dit eerst niet, maar het idee is dat je hem net zo lang draagt totdat er nog maar een plaatje over is. Dat zou dan je beschermheilige moeten zijn. Misschien leuk om een te doen. Hij zit wel lekker. Dat hout voelt op de een of andere manier fijn.
CIMG2594
Ik heb deze nog niet zo lang, maar hij zit niet lekker. De zilveren figuurtjes zitten los en klemmen er steeds haartjes tussen. Hij is wel mooi om zo te zien.

3. Weg
CIMG2601
De categorie die het meest oplucht. De meeste pas ik niet, andere zijn leuk voor even, niet om te houden. Weg betekent overigens niet altijd prullenbak, ik geef ze vaak aan mensen die ze wel mooi vinden.
CIMG2593

Deze maakte ik bij het Archeon, vorige zomer. Wel grappig om te doen, het resultaat wordt alleen altijd slordig.
CIMG2591
Nope. Te grof voor mij.
CIMG2589
Deze glibbert altijd van mijn polsen af. Er zitten ook wat krasjes in.
CIMG2600
D
it is het! Van 33 naar 18, dat is beter.

Ik hoop dat dit een soort van inspirerend is! Zelf vind ik dit soort posts/video’s hierover een goede motivatie om zelf wat op te ruimen. Laat het weten als je vaker zoiets wilt!

2 thoughts on “Opgeruimd ~ armbanden

Geef een reactie

