Gereviewd/getest

Review ~ Miss Sporty nagellak

CIMG2577
De laatste tijd zie je nauwelijks meer metallic nagellak. De focus ligt meer op matte lakjes en natuurlijk gellak. Toch vond ik deze twee potjes van Miss Sporty het reviewen waard.

Ik ben altijd wel tevreden over de nagellak van Miss Sporty. Sinds de eerste keer dat ik erover schreef heb ik mijn nagels geregeld bedekt met een laagje lak van dit merk. Het kwastje is breed, het droogt goed en het blijft ook nog eens lang zitten zonder al teveel te brokkelen.

Clubbing Colours Quick Dry Nail Polish in kleur 055

Helaas kan ik er niet achter komen hoe deze kleur heet, maar hij is volgens mij nog verkrijgbaar (ik heb hem net een paar dagen). Eerst dacht ik dat het een middenroze parelmoerachtige kleur is, maar het is toch meer metallic. De kleur is redelijk koel, maar ik denk dat hij bij iedereen wel staat.

Het is een sneldrogende lak die dekt in twee lagen. Mocht je daar geen tijd voor hebben: in slechts één laag ziet het er ook niet slecht uit. De kleur is in ieder licht anders, dus de foto’s geven waarschijnlijk niet een heel goed beeld.

Een potje van 7 mL kost 1,99 euro.
CIMG2579Lasting Colour Nail Polish in de kleur 251 Fall

Dit is de eerste bruine kleur in mijn collectie. Bruin vind ik nogal een lastige kleur. Waar de één een kleur goed kan hebben, kan het bij de ander eruit zien alsof er iets mis is met haar nagels. Het is eigenlijk niet een hele bruine kleur, ik zou het omschrijven als koel koper. Zeker geen herfstkleur, als je het aan mij vraagt.

De lak dekt goed in twee lagen. De droogsnelheid verbaast me nog steeds, want de ‘gewone’ lak droogt bijna even snel als de sneldrogende nagellak. Volgens de site zou het kwastje in je hele nagel in een keer moeten bedekken, dat is niet zo. Ik moet wel zeggen dat dit een van de meest brede en handige kwastjes is.

Een potje van 7 mL kost 2,49 euro.
CIMG2580
Het eindoordeel

Ze mogen blijven, haha! Ik vind ze mooier op mijn nagels dan in het potje, het kan zijn dat je in de winkel de lak wat minder vindt. Je krijgt goede nagellak voor een lage prijs. Een klein nadeel is dat je van heel dichtbij strepen ziet van het lakken. Je moet wel heel goed kijken, dus het zal alleen voor jezelf zichtbaar.

4 thoughts on “Review ~ Miss Sporty nagellak”

Geef een reactie

