Spring is here

CIMG2533
Eigenlijk had ik vandaag een andere post in de planning staan, maar er kwam iets heel schattigs belangrijks tussen. Sit back and enjoy!

Het zonnetje begon te schijnen én er waren twee lammetjes achterin een weiland. Dat vond ik het perfecte excuus om alles te laten vallen en naar buiten te gaan. Mét camera, zodat ik veel te veel foto’s kon maken.
CIMG2518
Ik stopte even bij dit kleine dametje, ze is zo zacht! Ze heeft nog geen naam en het moet met een E beginnen. Nog even nadenken, aangezien de meeste namen (Eske, Ester, Elske, Esra, Eliza, Elvira, Emma, Eline) al bezet zijn. Iemand suggesties?
CIMG2519
Eenmaal in het weiland aangekomen, zag ik dit hummeltje vanachter haar moeder vandaan komen.
CIMG2520
Mams Smiley is druk bezig met wat eten.
CIMG2521
Hummeltje nummer twee kwam ook tevoorschijn.
CIMG2523
Stiekem werd er melk gedronken.
CIMG2525
Ze zijn nog niet helemaal schoon, maar ze waren toen ook pas twee uur oud.
CIMG2522
De linkerdame heet inmiddels Hazel, de rechter Suus.
CIMG2526
Alvast meekijken hoe dat eten nu eigenlijk moet.
CIMG2527
Even controleren of het goed gaat met de kleine.
CIMG2528
Ze drinken in ieder geval goed.
CIMG2529
Dawww…
CIMG2530
Zo zie je al helemaal wat voor een klein wezentje een lammetje is.
CIMG2535
Met het perfecte licht moest wat gedaan worden, dus ik maakte wat foto’s met de macro-stand op mijn camera.
CIMG2542
Echt macro is het niet, maar voor een compact camera is het best oké.
 CIMG2554
Mijn plantenkennis: paarse bloempjes.
CIMG2549Mijn kat begon opeens overdreven te poseren toen ik bezig was, dus hij mocht er ook bij. Soms lijkt zijn gezicht op een uil. Fun fact: ik ben slechts drie jaar ouder dan mijn kat. Hij is oud, maar je ziet het niet aan hem.

Zo, als het morgen, op mijn verjaardag, nu ook zulk weer wordt, heb ik er alsnog niets aan. Tot het negende op school, nog een gesprek, ’s avonds een vergadering van mijn werk. Nee hoor, haha, van mij mag het altijd zo zijn.

Hope you liked it!

12 thoughts on “Spring is here

  1. Ah wat lief al die dieren! En wat dacht je trouwens van Evi, als naam voor de koe? ;) Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award! De vragen staan op mijn blog als je hem wilt invullen :) X

    Like

Geef een reactie

