Blog

How not to…

CIMG0808
Niet alles is perfect. Soms doe je zo ontzettend je best, maar lijkt het nergens naar. Dat maakt helemaal niets uit.


De foto hierboven ging  – toevallig – precies goed. Dit is een van de vijftig (!) foto’s die ik toen maakte. Hoe je de perfecte foto/blogpost/wat dan ook maakt, weet ik dus niet, maar ik kan je precies vertellen hoe het niet moet. Daarom vandaag het tegenovergestelde van wat je meestal ziet, how not to…

CIMG0377
Creepy zebra. Wanneer je model iets te dichtbij poseert…
spy zebra
…kun je er altijd nog een meme van maken.
CIMG2412
Een interessant shot maken. Tsja, interessant? Het was een leuke poging om door een sleutelgat heen te fotograferen. Milky figureert.
CIMG2413
Je probeert je nagels te lakken voor een tutorial en besluit meteen je vingers mee te lakken. Beter iets te veel lak dan te weinig, toch?
 CIMG2416
Dit zijn de ingrediënten. Je hebt alleen apparatuur nodig om het te kunnen ontcijferen. De camera focust zich vaak liever op de achtergrond.
CIMG2417
Ik wilde een keer een post schrijven over eyeliner. Nu begrijp je waarschijnlijk waarop die er nooit zal komen.
CIMG2418
Is het een horloge of toch een fototoestel?
CIMG2429
Prachtig weer, zo’n productfoto. Gelukkig ruikt mijn favoriete deodorant wel lekker.
Ehm...
W
eet iemand wat er op deze foto staat? Ik heb hem nu ruim twee jaar op mijn camera staan en ik wil hem niet verwijderen uit nieuwsgierigheid. Iets met gras?CIMG0507
H
et model besluit soms haar tong uit te steken. Nou ja, waarom ook niet?

CIMG1485
S
chapen hebben ook de eigenaardige eigenschap om in bomen te gaan hangen.

CIMG2369
O
verbelichting maakt eten extra onsmakelijk. Mocht je je afvragen wat het is, het is een mislukt soesje (wilde niet rijzen) met een semi gesmolten Twix erop, om het nog wat smaak te geven. Best lekker nog.

I hope you liked it, fijne week alvast :) .

6 thoughts on “How not to…”

Geef een reactie

