Persoonlijk

10x dit of dat – #4

‘One way, or another…’  van Blondie zat meteen weer in mijn hoofd toen ik dit artikel wilde schrijven. Laten we maar meteen beginnen! O ja, het vorige deel vind je hier. De vragen komen van deze site.

Zou je liever…

31. …je dagboek uitgeven of een film maken van je meest beschamende moment?
Ik heb niet echt een dagboek, maar een dagboek omvat je hele leven en niet slechts een moment. Dan kies ik voor de film. Ik neem allerlei acteurs die het naspelen en mijn naam is nergens te zien. Top.

32. …trouwen met een ijdel persoon of met iemand met een slecht uiterlijk?
Beauty is on the inside!

33. …een enorme lach hebben of een minuscule neus?
Ik wil er niet uitzien als de kat van Alice in Wonderland en ook niet als Voldemort. Dit is echt lastig! Hoewel, de neus blijf je altijd zien en de lach alleen als je lacht, dus dan kies ik voor de eerste.

34. …een grote hamster of een kleine neushoorn zijn?
Dit soort vragen zijn het leukst. Ik wil wel een kleine neushoorn zijn. Dan kan je op schoot zitten en je gedragen als een huisdier dat de hele dag geaaid wil worden. De hamster zou er misschien ietwat angstaanjagend uit zien, op z’n minst raar.

35. …een derde arm of derde been hebben?
Een derde been lijkt me niet praktisch, maar een derde arm juist wel! Ik sta zo vaak met een berg spullen in mijn handen en dan moet ik nóg iets meenemen. Dan is zo’n extra arm wel handig.

36. …heel sterk zijn of kunnen transformeren in dieren?
Sowieso de tweede. Als je de sleutel bent vergeten, wordt je een klein insect en ga je door het sleutelgat, als je haast hebt, wordt je een haas en zo kan ik nog wel even doorgaan.

37. …willen weten hoe of wanneer je doodgaat?
Geen van beide eigenlijk. Als ik écht moet kiezen, zou ik willen weten hoe. Als je weet wanneer je doodgaat, voelt het alsof er een kookwekker naast je staat, alle seconden van je leven tikken weg. Dan zou je ook roekelozer gaan leven, je weet immers dat je dan niet dood zal gaan.

38. …een blokje zeep eten of een fles afwasmiddel drinken?
Het idee alleen al… Ik zou kiezen voor de kleinste van de twee. Ik denk dat dat het zeepblok is. Er zijn mensen die verslaafd zijn aan het eten van zeep. Lekker.

39. …een hond genaamd Killer of een kat genaamd Fluffy zijn?
De kat. Een kattenleven lijkt me zo ontspannen. Het enige dat soms van je verwacht wordt is dat je muizen eet, maar dat kun je weigeren.

40. …een paniekaanval hebben in een hoge boom of honderd meter van de kust in de zee?
Stel dat je daardoor niet kan zwemmen, dan verdrink je. Alleen, uit een boom vallen lijkt me ook niet de bedoeling. Toch stel ik me voor dat ik dan beter mezelf vast kan houden aan een tak dan mezelf drijvende houden.

Welke vraag vind jij interessant?

4 thoughts on “10x dit of dat – #4”

Geef een reactie

