Persoonlijk, Weekoverzichten

This was January ~ YouTube, mislukt eten en schuilplekken

 

CIMG2348
Deze maand ging wat langzamer dan de vorige maanden. Geen idee waarom, misschien vanwege het gebrek aan feestdagen. Voordat januari echt weg is, blik ik nog even terug.

CIMG2215 - kopie
Ik lakte mijn sleutels. Vervolgens bedacht ik dat ik niets had om ze aan te drogen. Uitvinding van de maand: gebruik de magneten van een kastje. Gaat prima.
CIMG2216 - kopie
Dit was een mislukte KitKat. Normaal gesproken heb je laagjes wafel, afgewisseld met chocolade. Deze had echter een paar stukjes wafel in een massieve reep chocolade. Zo lekker! Het was mijn eerste Chunky, dus ik dacht dat het zo hoorde. Balen, nu kan ik er nooit meer zo een eten.
CIMG2221 - kopie
Dit was ook al zo lekker. Ik nam een banaan en een flinke scheut vanille yoghurt (vla of yoghurt met losse vanille kan ook). Flink gemixt, rozijnen erop en klaar was mijn eten. Stukjes appel om te dippen erbij en ik was tevreden.
CIMG2223 - kopie
Meneer de Uil is eindelijk af. Hij klopt van geen kant, ach ja.

CIMG2242 - kopie
Dit is worst. ‘Worst’, om precies te zijn. Gedroogd fruit met kruiden, noten en zaden, in de blender en in een rol. Erg lekker.
CIMG2244 - kopie
Wanneer je nergens meer motivatie voor hebt: neem een plaatje en vervang de hoofden door vage smileys. De rechtse vind ik geniaal.
CIMG2283 - kopie
Nog meer eten? Ja, ik houd van experimenteren met fruit en yoghurt.
CIMG2287 - kopie
Schrijf NOOIT met permanent marker op de hand. Je krijgt er dus – gelukkig – wel af met nagellakremover, maar je huid haat je hartgrondig.
CIMG2300 - kopie
Er groeide een paddenstoel in een plant. De plant is niet dood, de lucht is niet vochtig en het is vrij koud daar. Hoe dan?!
CIMG2319 - kopie
Pasgeboren en een persoonlijke chillberg.
CIMG2330 - kopie
Mijn eerste washi tape, eindelijk! Bij de Zeeman vond ik deze, drie rolletjes van 2,5 meter voor 0,99 euro.
CIMG2341 - kopie
Supermooie zonsopgang. Daar wordt ik echt blij van.
CIMG2343
Op de valreep maakte ik een memory jar. Alleen, ik had geen pot. Mijn keuze viel op een modieus *kuch* jaren zeventig model met een prachtig oranje *kuch* kleur.
CIMG2346
Dit was hem enkele uren later.
CIMG2348
Het was weer tijd voor keelontsteking! Ik leef nu op zuigtabletten en keelspray. Ik moet zeggen dat deze spulletjes vrij goed werken.
CIMG2349
Ik raak bijna in paniek als ik niet weet waar dit potje is. Een vriendin nam het mee uit Frankrijk. Het is huisgemaakt en schijnt de basis te zijn van veel crèmes. Mocht je het ook willen, je kunt ze in ieder geval opbellen :) .

Ik was ook aan het proberen met YouTube, maar dat zit er voorlopig niet in. Om een account aan te maken, moet je minimaal zestien zijn. Er komen wel videos, maar pas na mijn verjaardag (negen maart). Tot die tijd zoek ik nog een bewerkingsprogramma, weet iemand een goede?

Heb jij een leuke maand gehad?

2 thoughts on “This was January ~ YouTube, mislukt eten en schuilplekken”

Geef een reactie

