Gereviewd/getest

5 producten waar ik teleurgesteld in ben

Er zijn veel dingen die ik leuk of handig vind, maar een paar dingen horen daar niet bij. In deze omgekeerde reviewpost vertel ik je wat en waarom.

CIMG2307
Deze facewash van Formula 10.0.6 maakt je gezicht goed schoon. Erg goed. Mijn huid voelt trekkerig en uitgedroogd aan, zelfs toen ik nog geen droge huid had. Misschien is het wat voor mensen met een veel vettere huid. Ik gebruik hem trouwens nog wel, maar ik smeer mijn gezicht daarna goed in.
 CIMG2308
Deze zonnebrand is iets wat ik niet van Eucerin had verwacht. Ik heb een fijne shampoo van dit merk, eentje waarvan mijn hoofdhuid niet geïrriteerd voelt. Er zit dan ook geen chemische rommel in die je niet op je huid wil. In deze zonnebrand juist wel, vol met siliconen. Aan het einde van de dag voelt mijn huid vreemd aan, op mijn gezicht krijg ik onzuiverheden.
CIMG2309
Bepanthen is een van de fijnste producten die ik heb. Het helpt tegen droge plekjes en schrammen. Aan het einde van de dag smeer ik een laagje op mijn lippen, zodat ze de volgende ochtend soepel en zacht zijn. Waarom staat het er dan tussen? Vanwege de verpakking. Het aluminium begon vrij snel te scheuren, waardoor er uit de zijkanten crème kwam. Een paar weken terug brak de bovenkant er af. De verf bladdert ook er vanaf, waardoor er overal schilfers liggen. Een plastic tube zou alles oplossen.
CIMG2304
Naast dat mijn camera soms foto’s onredbaar lelijk maakt, vind ik de Percy Jackson films tegenvallen. De acteur spelen goed, het idee is leuk en de special effects zijn erg mooi. Alleen, het gaat te makkelijk. Er zijn wat tegenslagen, maar daar komen ze te makkelijk overheen. Niemand raakt ernstig gewond, niet dat dat cruciaal is, hoewel het het verhaal geloofwaardiger zou maken. Het is ook vrij goed te voorspellen.

Ik heb er geen foto van, maar ken je de knoppen van de Rexona deodorant? Daar heb ik zo’n ruzie mee ’s ochtends! Het gaat gewoon niet, ik heb liever een gewone knop. De deo is ook niet fijn als je hem per ongeluk inademt, je voelt poeder in je keel komen.

Zo, dat was het geklaag weer. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen deze producten vreselijk zal vinden, maar dit is mijn mening.

Heb je ook een product waar je teleurgesteld in bent?

2 thoughts on “5 producten waar ik teleurgesteld in ben”

Geef een reactie

