Persoonlijk, Weekoverzichten

This was December

CIMG2137
Ik zou het haast vergeten, maar december is nog niet doorgenomen. Kijk je mee naar deze propvolle maand?

CIMG2131
H
et was natuurlijk kerst en daar horen kaarten bij. Het liefste maak ik ze zelf. Erg veel tijd ervoor had ik niet, maar tussen al het huiswerk door ging het prima.

CIMG2137
V
ia de blog van Saskia won ik thee van Plukkruidje! Erg lekker, nogmaals bedankt!

CIMG2206
J
e meent het! Trouwens, ik had zo’n slimme ontdekking. Ik heb mijn winterjas nu anderhalf jaar en ik ben er nu achter gekomen dat er zakken in zitten. Fijn.

CIMG2157
A
ls je dit nog nooit hebt gegeten: je weet niet wat je mist. Op Tweede Kerstdag aten we deze lavacakejes. Ze zijn vrij simpel te maken, er kan weinig mislukken.

CIMG2196
V
oor Oud en Nieuw wilde ik deze taart maken uit ‘Taarten bakken en versieren’ van Laura Kieft. Dat heb ik geweten. De bodem? Prima. De chocoladelaag? Ook goed. Maar de vulling… Keihard! De karamel had een fudgelaag en niet een stenen plaat moeten vormen. Ik heb het recept gewoon letterlijk gevolgd! Wil je hem ook maken, zet dan de karamel vijf in plaats van tien minuten op het vuur.

CIMG2194
H
et scheen overal te sneeuwen, behalve hier. Ik maakte daarom maar deze, redelijk mislukte nail art van Sylvana. De sneeuwpop zit ondersteboven en zijn neus is krom. Oh well.

CIMG2208
I
k maakte deze kolibrie. Ik vind het leuke vogeltjes, jammer dat ze niet hier in het wild voorkomen.

CIMG2201
I
k maakte krullen voor Oudejaarsavond. Met mijn haar betekent dat er golven ontstaan die na een uur weg zijn. Binnenkort komt er een tutorial online over deze krullen/golven, ze zijn namelijk zonder tangen of vervelend slapen te maken.

Hebben jullie fijne dagen gehad?

6 thoughts on “This was December”

Geef een reactie

