Persoonlijk

10x dit of dat – #2

Een aantal weken terug beantwoordde ik 10 dit of dat vragen van deze site. Vandaag beantwoord ik er nog 10.

Zou je liever…

11. …vergeten wie je bent of vergeten wie anderen zijn?
Deze vind ik het lastigst. Dit doet me denken aan een man die een geheugen heeft van maar 30 seconden. Hij herkent alleen zijn vrouw nog. Dat lijkt me zo erg! Doe maar de eerste, hoewel ik daar ook niet blij mee zou zijn.

12. …betrapt worden terwijl je voor de spiegel zingt of terwijl je een crush bespioneert?
Bespioneren lijkt me ernstiger dan zingen voor de spiegel. Ik zing alleen wel als een dood vogeltje. Ik meen het.

13. …de krantenkoppen halen omdat je iemand gered hebt of omdat je een Nobelprijs hebt gewonnen?
Als ik veel levens zou redden/verbeteren met hetgeen waarvoor ik die Nobelprijs zou winnen, kies ik voor de tweede. Iemand redden vind ik vanzelfsprekend, daarvoor zou ik niet in de krant hoeven.

14. …een alien ontmoeten of in de ruimte reizen?
In de ruimte reizen! Ik bedoel, stel je dat uitzicht voor. Allemaal planeten in de verte, misschien leefbare plaatsen ontdekken…

15. …nooit meer internet gebruiken of nooit meer TV kijken?
Geen internet betekent geen blog. Doei TV!

16. …niet meer je telefoon kunnen gebruiken of nooit meer kunnen mailen?
Je kunt 112 niet mailen, dus een telefoon blijft heel praktisch. Naast mail zijn er toch genoeg mogelijkheden om mensen berichten te sturen.

17. …alleen maar kunnen fluisteren of schreeuwen?
Alleen fluisteren. Ik denk dat ik keelpijn zou krijgen van al dat schreeuwen. Bovendien wil niemand meer naast je staan of een gesprek voeren.

18. …een ski lodge of surfschool hebben?
Ik. Kan. Niet. Skiën. Bovendien ben ik een enorme koukleum, dus kom maar op met een tropische locatie.

19. …alleen zijn in een donkere, enge kamer of in een verlichte kamer met Michael Jackson?
Even, wat is/was er eng aan die man? Ik denk dat ik gewoon voor de tweede ga.

20. …altijd koud douchen of een uur minder slapen dan je nodig hebt?
Ik ben zo klaar met douchen als het water koud is! Lijkt me wel handig. Eerlijk, ik sta zomaar een halfuur onder de douche. Ik heb de tijd ook wel, want ik ga ’s avonds in plaats van ’s ochtends.
Een uur minder slapen is geen optie, dan ben je eeuwig moe. Daar kun je serieus ziek van worden. Nee bedankt.

Alvast een fijne jaarwisseling!

12 thoughts on “10x dit of dat – #2”

Geef een reactie

