Gereviewd/getest

Review ~ Dr. van der Hoog Quick Boost

CIMG2150
Na een wat heftiger kleimasker zoals deze is het tijd voor een ander masker. Het Dr. van der Hoog Quick Boost masker frist je huid in drie minuten op. Benieuwd naar mijn mening?

 Op de site van Dr. van der Hoog staat het volgende:

“Vraagt je huid om een lekkere opfrisser, maar heb je weinig tijd? Het 3-minuten masker geeft jouw gezicht snel een heerlijke boost! Het heeft een opwekkende en hydraterende werking en zorgt door de aanwezige vitaminen C en E voor een ideale energy-boost voor de vermoeide huid. Je huid voelt na slechts 3 minuten weer lekker zacht en fris. Tip: een 3-minuten masker is ideaal voor gebruik tijdens het douchen. Goed voor minimaal 5 behandelingen.”

Mijn huid is niet echt vermoeid, maar kan wel een oppepper gebruiken. De hydraterende werking spreekt me vooral aan. Dat het masker maar heel even in hoeft te trekken, betekent dat je hem ook ’s ochtends kunt gebruiken bij het douchen.
CIMG2119
De structuur is als van een lobbige crème, heel zacht en goed smeerbaar. Misschien iets te goed, want ik kon mijn gezicht niet met een egale laag bedekken. Het masker leek meteen in te trekken. Niet erg, zolang het maar zijn werk doet. 

Het resultaat

Ik spoelde het masker na een kwartier af. Er bleven gelukkig geen kleine stukjes achter. Mijn huid voelde niet meer zo droog aan. Het was nog steeds niet zoals ik het het liefst heb, maar wel een verbetering. Ik vond niet echt dat mijn gezicht een helderdere (wie doet dit ergens aan denken?) gloed had.

Het eindoordeel

Dit masker is geschikt voor een normale tot iets droge huid. Het doet niet enorm veel voor je huid, hoewel het voor tussendoor wel fijn is. Een klein nadeel is de hoeveelheid die je krijgt voor de prijs. Volgens Dr. van der Hoog kun je er in ieder geval vijf keer mee doen, maar dat vind ik niet erg veel.

Het Dr. van der Hoog Quick Boost masker bevat 50 mL en is verkrijgbaar bij meerdere drogisterijen.

Geef een reactie

