Persoonlijk

Sinterklaas 2014

CIMG2088
Een plaatje van een gieter? Waar zou dat nu over gaan…

Hallo allemaal! In deze post laat ik jullie zien wat ik allemaal voor Sinterklaas heb gekregen en (ook niet onbelangrijk) wat ik ermee ga doen.

Eigenlijk is Sinterklaas hier niet heel bijzonder meer. We kopen voor elkaar cadeautjes, doen dat in een mand en pakken alles in een half uur uit. Toch is het ieder jaar weer verrassend wat anderen voor je verzonnen hebben.

Te beginnen met de gieter hierboven, een cadeau met een verhaal. Ik heb namelijk een keer een van mijn moeders gieters geleend en nooit meer teruggegeven. Nu heb ik er een voor mezelf.

 

CIMG2089
Wol! Ik ben bezig met een cirkelsjaal en ik heb niet genoeg draad. Helaas had de Zeeman (topplek voor wol) niet de goede kleur, maar ik kan er vast wel wat van maken. Waarschijnlijk wordt het geen sjaal, want daar heb ik er inmiddels al vrij veel van.

Overigens, ik zou een breitutorial voor beginners kunnen doen. Zouden jullie dat willen?

CIMG2090 Sommigen vinden sokken het meest saaie om te geven. Mijn voeten denken daar toch echt anders over! Vooral de sokken aan de rechterkant. Ze zijn superlang en hebben een lief strikje. Je kunt ze bij de Hema aaien,

 

CIMG2091
I
ris vroeg een perforator en kreeg veel meer! Dit is een desk set bij de Hema vandaan en bestaat uit een perforator, plakbanddinges (plakbandautomaat?) en nietmachine met nietjes. Deze leg ik bij mijn schoolboeken op mijn slaapkamer, dan hoef ik niet steeds de perforator van beneden te lenen.

CIMG2084
Lijm is nooit onhandig, maar het gaat vooral om deze pincetten. Een simpel pincetje had volstaan en nu kan ik kiezen. Er zitten hele aparte bij, bijvoorbeeld die pincet met spatelachtige uiteinden. Het zal nog even uitvogelen worden waarvoor ik die kan gebruiken.
 CIMG2086
Last but not least: maskers in een tube. Voor mijn gevoel zijn losse maskers onhandig en daarom zijn deze twee een uitkomst. Ik ga er niet teveel over zeggen, want binnenkort komen er reviews van online!

Vier jij Sinterklaas?

10 thoughts on “Sinterklaas 2014”

Geef een reactie

