This was November

November
N
ovember is dan toch weer voorbij. Het was opeens een vrij drukke maand: genoeg foto’s dus!

CIMG1899
A
ardbeien op 4 november. Het was zelfs lekker warm toen ik deze foto maakte. Die rode aardbei smaakte overigens wel waterig.CIMG1886
Weer boerenkool gegeten! Dit volgde meteen na de aardbeien, wat lichtelijk verwarrend werkt.
CIMG1912
Heb je ook wel eens zo’n tevreden gevoel als iets precies past? Nou, dit dus. Ik zou best een recept willen geven voor deze cakejes/muffins, maar ik heb echt geen idee meer wat erin zat. Oké, behalve appel, sinaasappel- en rumaroma.CIMG1916
Ik ben naar de kerstmarkt in de Intratuin en Het Oosten geweest. Misschien wat vroeg, maar ik hoefde die dag niet naar school. Het was wel leuk om al die spulletjes te zien, maar andere jaren was het mooier.CIMG1940
Met school naar Rotterdam, foto’s van straatmeubulair maken. Bankjes en prullenbakken, altijd leuk. Stiekem ben ik best trots op deze foto. Gemaakt met een bijna zes jaar oud fototoestelletje. Ik zou wel een professionele camera willen, maar daar wacht ik nog maar mee.CIMG2081
Van Rotterdam naar Amsterdam: gisteren ging ik naar de open dag van de UvA. Ik had me aangemeld voor Geneeskunde, Future Planet Studies, Bèta-gamma en Medische informatiekunde. Het ging me vooral om de eerste, de rest was voor een plan B. De laatste heb ik overgeslagen, want ik zou dan erg laat thuiskomen. Bèta-gamma was samen met Geneeskunde erg interessant, Future Planet Studies leek te veel op aardrijkskunde, brr!

Die zadelhoes kwam goed van pas, ik had er net een nodig!

CIMG2078
S
lechte foto, maar wie herkent dat strikje onderin? Deze boom staat sinds vrijdag, we vieren Sinterklaas onder de kerstboom. Gelukkig Sinterkerst en Nieuw!

CIMG2075 Wacht, wat?! Wat hangt er nu in mijn kerstboom?

Over woordinterpretaties gesproken: ik fietste gisteren langs een garage. Boven de deuren stond ‘APK’, ‘Banden’, ‘Ruiten’ en… ‘Uitlaten’? Ik dacht: “Wie gaat er nu zijn auto uitlaten?” Dusseh… Mocht je ooit iemand met een auto aan een touwtje tegenkomen, ik ben het.

En die doelen dan?

Ik heb besloten dat ik even doelloos verder ga. Althans, niet met al opgeschreven doelen. Er is altijd wel wat te doen, maar ik houd erg weinig tijd over.

Wat heb jij deze maand gedaan?
8 thoughts on “This was November

Geef een reactie

