18 dingen die je niet over mij wist

Hallo allemaal! Ik bedacht me dat jullie niet heel veel over me weten, dus ik heb hier wat feitjes over mezelf. Lees je mee?

  • Tot ongeveer vijf jaar geleden was ik er heilig van overtuigd dat mijn haar uit zou vallen als er douchegel in kwam. Echt, douchen was een heel precies werkje.
  • Ik vier Sinterklaas onder de kerstboom, die ik overigens vandaag, 28 november, aan het opzetten ben. I loves Christmas.
  • Mijn mobiel is ruim vijf jaar oud. Ik kan er alleen mee bellen en sms’en.
  • Ik kan helemaal in paniek raken als ik ergens te laat mee ben. Met posten, huiswerk, afspraken: hellup!
  • Ik heb twee parkieten, een kat en een konijn. Ze heten (in die volgorde) Lotje, Sjakie, Sem en Blacky.
  • Ik heb in mijn leven meer naalden gebruikt dan dieren geaaid. Even voor de duidelijkheid: geen drugs :) .
  • Ik heb drie grote kleine zussen.
  • Mensen schatten me vaak drie jaar ouder.
  • Ik werk als vrijwilliger in een verzorgingstehuis en ben daar by far de jongste die dat doet.
  • Mijn 96-jarige oma vraagt altijd of ik weer naar ‘de oudjes’ ga, als ik ga werken.
  • Wanneer ik thuiskom van mijn werk, praat ik vier keer zo hard. Tsja, ouderen horen wat slechter.
  • Ik leef(de) in twee millennia, drie decennia en ik ben nog geen twintig.
  • Ik kan voor geen meter op hakken lopen, toch wil ik er een paar.
  • Over schoenen gesproken: ik heb schoenmaat 41. Waar zijn alle leuke schoenen daarvoor?! Zonder hak graag, dan struikel ik.
  • Ik wilde drie jaar terug al een blog beginnen.
  • Mijn blognaam is een woordgrap. Erg hè?
  • Acht jaar terug, legde ik ’s nachts mijn knuffels in de douche en werd ik wakker terwijl ik mijn pantoffels omarmde. Dit is de enige keer dat ik slaapwandelde, maar ik vond het wel bizar.
  • Ik kan niet uitslapen. Mijn record staat op vijf over zeven.

Dat was het, voordat het veel te lang wordt.

Herkenbaar? Heb je zelf zulke feitjes?
4 thoughts on “18 dingen die je niet over mij wist

  1. Oh wat leuk dit haha. Ik moest toch even hardop lachen om ‘ was ik er heilig van overtuigd dat mijn haar uit zou vallen als er douchegel in kwam’

    Like

Geef een reactie

