Even kletsen

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een kletsartikel voor jullie. Het leek me leuk om een keer te vertellen hoe het in mijn leven ervoor staat, dus lees vooral verder!

Voordat ik dit schreef, bedacht ik me hoe weinig jullie eigenlijk over me weten. Veel verder dan mijn naam en mijn liefde voor blogs zal je niet komen, behalve als je me stiekem kent. Dat kan natuurlijk ook nog, want ik zou haast iedereen kunnen zijn.
Het is niet mijn bedoeling om volledig in de anonimiteit te blijven. Misschien verschijnt er over een paar maanden wel een foto aan de rechterkant van mijn site. Ik doe dit nu op deze manier, omdat ik de inhoud van mijn blog het belangrijkste wil laten zijn en niet ikzelf.

Mijn leven op dit moment

Nu zit ik achter mijn computer te schrijven. In mijn achterhoofd spelen de gedachten van mijn to do list. Maandag mijn herkansing voor natuurkunde, mijn boek uitlezen voor Frans (moet dinsdag terug), ook nog een verslag maken voor CKV… Ik ga niet klagen, het gaat gewoon lukken. Hoe. Dan. Ook.

Verder mag ik donderdag weer gezellig (not) naar het ziekenhuis, net als gisteren. Ik mag dan vier uur daaraan voorafgaande niet eten. Fijn, ik heb nu al trek. Het is ook precies zo dat ik mijn lunch moet overslaan. Ik zie mezelf al staan tussen een paar honderd andere mensen die aan het eten zijn. Het is waarschijnlijk niets ernstigs hoor, dat onderzoek.

Bovenstaande klinkt allemaal heel ernstig en druk, maar het valt uiteindelijk wel mee. Ik geniet van alles om mij heen, de zonsopgang, schaapjes, niet te vergeten vrienden en familie. Ik ben tevreden.

Hoe is het met jou? Zal ik vaker zo’n artikel maken?
4 thoughts on “Even kletsen

Geef een reactie

