10x dit of dat – #1

Hallo allemaal! Vandaag ga ik een paar ‘Would your rather…’  ofwel ‘Wat heb je liever?’-vragen beantwoorden. Ik vond de vragen op deze site. Kijk je mee?

Zou je liever…

1. …naakt een doorsnee dag doormaken of zou je een jaar lang willen slapen?
Ik weet het niet! Als je een jaar lang slaapt, mis je een deel van je leven, maar als je een dag naakt rond moet lopen, praat iedereen er nog heel lang over. Als ik zelf een dag mag kiezen (weekend!), ga ik voor de eerste, anders toch de tweede. Ben je lekker uitgerust.

2. …hebben dat er altijd over je geroddeld wordt of dat niemand over je praat?
Waarschijnlijk het tweede. Roddelen vind ik vreselijk, dus laat het gepraat dan maar helemaal zitten.

3. …helemaal harig of helemaal kaal zijn?
Helemaal harig lijkt me vreselijk voor in de zomer. Bij de tweede kan je nog een pruik dragen, nepwimpers opdoen en wenkbrauwen tatoeëren. Veel werk, maar het kan.

4. …acht uur per dag blij zijn en altijd arm of acht uur down en altijd rijk?
Geld is niet het allerbelangrijkste, dus daarom kies ik de eerste. Echter, als je die acht uur doorslaapt, kan de tweede ook.

5. …onzichtbaar zijn of gedachten kunnen lezen?
Sowieso de eerste. Ik hoef niet te weten wat anderen denken.

6. …rijk en lelijk of arm en mooi zijn?
Geld en uiterlijk zijn niet het belangrijkst, dus dat is een lastige. Als je rijk ben, kan je naar een plastisch chirurg gaan, maar of ik dat nou een goede oplossing vind… Vooruit, de tweede.

7. …vastzitten op een onbewoond eiland in je eentje of met iemand die je haat?
Ligt eraan. Als je lang alleen blijft, draai je helemaal door, maar voor een paar dagen niet. Ik ga voor de eerste, zolang iemand me gaat redden.

8. …giftige klimop eten of een handvol hommels?
Het is wel zielig, maar als je de hommels eerst in de vriezer legt, steken ze niet. Giftige klimop lijkt me geen optie.

9.  …honger of haat beëindigen? 
Haat. Als mensen nu eens stoppen met een hekel aan elkaar hebben, komt de eerlijke verdeling van voedsel ook wel op gang.

10. …tien miljoen euro of je ware liefde vinden?
Money doesn’t matter. Ik ga voor ware liefde.

Dat was het! Op de site staan in totaal 110 vragen, dus laat het weten als je meer wilt lezen! Ik vond het erg leuk om in te vullen.

Wat zou jij antwoorden?
4 thoughts on “10x dit of dat – #1

Geef een reactie

