4x winterkleding

Geshopt Collage
E
en nieuw seizoen betekent voor mij nieuwe kleding. Het oude spul eruit, nieuw erin. Ik vond dat ik te veel donkere kleding had, dus daar heb ik verandering in gebracht.

Het was enorm lastig om iets te vinden. Ik zocht naar shirts en truien, kortom warme kleding voor aankomende winter. Ik heb er een niet gefotografeerd, maar die zit in de was.

CIMG1853
Na – zonder succes – verschillende winkels te hebben bezocht, kwam ik deze tegen. De tartan print sprak me wel aan en ik had nog geen groen liggen. Ik heb hem expres te groot gekocht, dan valt hij mooi oversized. Hij is te koop bij de Terstal.

CIMG1850
Eigenlijk had ik geen vest nodig, maar deze zag er zo leuk uit! De print is niet direct winters, maar hij zit lekker warm. Hij komt bij De Loods vandaan en is van Only.

CIMG1851
Met een joggingbroek erbij is deze trui fijn voor thuis, maar met een strakke broek kan ik hem ook naar buiten aan. Hij is onwijs zacht en aaibaar. Ook deze komt bij De Loods vandaan en hij is ook van Only.

CIMG1852
Dit is een vrij aparte trui. Het materiaal voelt als een duikpak. Toch zit hij niet raar en benauwd. Het is een vrij groot vallende trui die, driemaal raden, bij De Loods vandaan komt en van Only is.

Dit was trouwens een goede les: als ik niets kan vinden, moet ik naar De Loods gaan. De assortiment is daar niet heel groot, maar zo kun je eenvoudig kiezen.

Welke zou jij ook nemen?
4 thoughts on “4x winterkleding

Geef een reactie

