Gereviewd/getest

Shoplog + review ~ 5x nagellak

CIMG1807
Hallo allemaal! Een paar dagen geleden kocht ik deze vijf nagellakkleuren. Ik besloot er een shoplog én review van te maken. Kijk je mee?

Miss Sporty Lasting Colour Nail Polish nr. 21 (rood) & nr. 13 (zwart)

Rood en zwart zijn vrij basic kleuren, toch had ik ze nog niet. Zeker zwarte nagellak is handig voor nail art. De rode lak heeft een iets koele ondertoon. Wat me meteen opviel, is dat alle kwastjes van de Miss Sporty lakjes erg breed zijn. Je kunt met twee strepen naast elkaar je hele nagel lakken. De dekking is het grootste pluspunt: de zwarte kleur dekt na twee lagen, de rode zelfs na één! Ik heb wel twee lagen erop gedaan, dat zag er net iets mooier uit. Ze kostten beide 2,49 euro.

Miss Sporty Clubbing Colours Quick Dry Nail Polish nr. 37 (groen) & nr. 10 (blauw)

Sneldrogende nagellak is echt iets voor mij. Het gebeurt erg vaak dat ik met mijn pas gelakte nagels ergens tegenaan kom. Helaas drogen deze twee niet zo snel, ze waren zelfs de enige nagels met deukjes. De Long Lasting kleuren droogden sneller. De lak leek iets dikker dan normaal, wat wel fijn is. Ze zijn wat goedkoper dan de vorige, namelijk 1,99 per stuk.

Herôme W.I.C. Nagoya

Dit merk heb ik al vaak voorbij zien komen, met wisselende meningen. Ik kocht hem vanwege de kleur: erg helder en mooi groen. Verder ben ik niet onder de indruk. Het kwastje is erg dun, net als de nagellak. Dat maakt het lakken vervelend. De kleur maakt het goed. Ik kwam er wel achter dat je er een base coat onder moet dragen, want mijn nagel is nu heldergroen van zichzelf. Deze is iets duurder: 5,99 euro.

CIMG1808

 

Ik ben zelf het meest tevreden met de Long Lasting kleuren van Miss Sporty. Ze zijn zo mooi!

Wat is jouw favoriet?
4 thoughts on “Shoplog + review ~ 5x nagellak”

Geef een reactie

