A day of my life

CIMG1780
Hallo allemaal! Vanochtend besloot ik om te laten zien hoe mijn dag er vandaag uitziet.

Ik stond op om een uur of zeven, hoewel ik pas om kwart voor elf op school hoefde te zijn. Uitslapen kan ik echt niet, mijn record staat op vijf over zeven.

Het was de laatste dag van de PTA-week, dus ik ging nog even kunstgeschiedenis leren. De Renaissance, het Maniërisme, de Barok en de Rococo waren aan de beurt, samen met wat informatie over licht en ruimte. Het PTA ging best goed, ik was na ongeveer een uur al klaar. Nu maar duimen.

Na de lunch deed ik een opruim- en schoonmaakpoging. Lotje en Sjakie hebben weer een brandschone parkietenkooi.

CIMG1782
Ik vind dit zo’n mooi doorkijkje! Het is een plank over de sloot tussen twee bomen in. Precies boven de plank zit een tak om je aan vast te houden.
CIMG1788
Daar is Floortje. Ik besloot even wat biks te brengen bij de schaapjes. Ze poseert zo lief. Een vierjarig schaap is toch ook nog een lammetje :) ?
CIMG1803
Ik heb mijn kledingkast uitgezocht  en dat heb ik geweten. Zo zeg! Deze stapel doneer ik met wat oude schoenen, maar dit is nog lang niet alles. Ik schrok eigenlijk toen ik in mijn kast keek, want ik blijk bijna uitsluitend donkere kleding te hebben. Goed excuus om eens te gaan shoppen. Ik heb ook een doel voor mezelf gesteld: hoe leuk een kledingstuk ook is, het mag alleen maar een vrolijke kleur hebben.

Dit was mijn dag! Of nou ja, bijna dan, want ik ga zo naar een verjaardag. Voor mijn gevoel was ik niet enorm productief, maar als je het zo ziet, valt het wel mee.

Wat heb jij vandaag gedaan?
6 thoughts on “A day of my life

Geef een reactie

